Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Adrianna Morze dyrektorką marketingu i komunikacji w DB Schenker. z początkiem maja 2022 roku stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w klastrze north & east europe w firmie logistycznej db schenker objęła adrianna morze. db schenker łączy jednocześnie dwa zespoły, które dotychczas funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji (który odpowiada m.in. za działania pr). do zadań morze należy bieżące zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy. ponadto zajmie się m.in. rozwinięciem nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparciem zespołu sprzedaży. morze poprzednio pracowała w fm logistic na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji. była odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach europy centralnej (polska, czechy, słowacja oraz węgry). wcześniej z kolei adrianna morze pełniła funkcję senior pr managera w agencji ogilvy pr (wcześniej cohn&wolfe), a także w havas pr. prowadziła projekty głównie z zakresu komunikacji korporacyjnej. dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze nee db schenker – monika pachniak-radzińska – objęła w firmie stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.
Z początkiem maja 2022 roku stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie logistycznej DB Schenker objęła Adrianna Morze. DB Schenker łączy jednocześnie dwa zespoły, które dotychczas funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji (który odpowiada m.in. za działania PR).
Do zadań Morze należy bieżące zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy. Ponadto zajmie się m.in. rozwinięciem nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparciem zespołu sprzedaży.
Morze poprzednio pracowała w FM Logistic na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji. Była odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).
Wcześniej z kolei Adrianna Morze pełniła funkcję Senior PR Managera w agencji Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe), a także w Havas PR. Prowadziła projekty głównie z zakresu komunikacji korporacyjnej.
Dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze NEE DB Schenker – Monika Pachniak-Radzińska – objęła w firmie stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.