Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Magdalena Tokaj odpowiada za komunikację w Kornblit & Partners. magdalena tokaj rozpoczęła pracę w kornblit & partners – firmie doradztwa personalnego, specjalizującej się w rekrutacjach na stanowiska menedżerskie i eksperckie. w lutym 2022 roku objęła nowo utworzone stanowisko communications managera. tokaj kieruje działaniami komunikacyjnymi agencji, obejmującymi m.in. projekty z zakresu public relations, content marketingu, social mediów i digitalu. z branżą komunikacji dr magdalena tokaj jest związana od ponad 15 lat. specjalizuje się w pr korporacyjnym oraz promocji badań i ekspertów. przed dołączeniem do kornblit & partners pracowała w agencji contrust communication, gdzie odpowiadała za realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej dla sektora industrial real estate oraz smart mobility. wcześniej z kolei, przez 15 lat, była związana z instytutem monitorowania mediów. w imm kierowała działem komunikacji marketingowej, a wcześniej działem analiz. ponadto, jako research development manager, współprowadziła prace rozwojowe firmy. w swojej karierze realizowała także projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer brandingu, esg i csr. dr magdalena tokaj na uniwersytecie swps oraz uniwersytecie warszawskim prowadzi zajęcia poświęcone mierzeniu efektów działań wizerunkowych i promocyjnych. jest autorką artykułów naukowych i publikacji w mediach oraz współautorką książki „media360. od analityki do sprzedaży”. tokaj to absolwentka uniwersytetu warszawskiego (isns), szkoły głównej handlowej w warszawie (pr) oraz uniwersytetu swps, gdzie doktoryzowała się w dziedzinie socjologii internetu. (mb).
Magdalena Tokaj rozpoczęła pracę w Kornblit & Partners – firmie doradztwa personalnego, specjalizującej się w rekrutacjach na stanowiska menedżerskie i eksperckie. W lutym 2022 roku objęła nowo utworzone stanowisko Communications Managera.
Tokaj kieruje działaniami komunikacyjnymi agencji, obejmującymi m.in. projekty z zakresu public relations, content marketingu, social mediów i digitalu.
Z branżą komunikacji dr Magdalena Tokaj jest związana od ponad 15 lat. Specjalizuje się w PR korporacyjnym oraz promocji badań i ekspertów. Przed dołączeniem do Kornblit & Partners pracowała w agencji Contrust Communication, gdzie odpowiadała za realizację działań z zakresu komunikacji korporacyjnej dla sektora industrial real estate oraz smart mobility. Wcześniej z kolei, przez 15 lat, była związana z Instytutem Monitorowania Mediów. W IMM kierowała działem komunikacji marketingowej, a wcześniej działem analiz. Ponadto, jako Research Development Manager, współprowadziła prace rozwojowe firmy. W swojej karierze realizowała także projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej, employer brandingu, ESG i CSR.
Dr Magdalena Tokaj na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim prowadzi zajęcia poświęcone mierzeniu efektów działań wizerunkowych i promocyjnych. Jest autorką artykułów naukowych i publikacji w mediach oraz współautorką książki „Media360. Od analityki do sprzedaży”.
Tokaj to absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (ISNS), Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (PR) oraz Uniwersytetu SWPS, gdzie doktoryzowała się w dziedzinie socjologii internetu. (mb)