Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Przemysław Alberski dołączył do TOTALbet. w sierpniu 2022 roku przemysław „albert” alberski został dyrektorem marketingu totalbet, zakładów bukmacherskich. na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami, a także za rozwój wizerunku firmy na polskim rynku oraz działania pr. ma ponadczternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. przed dołączeniem do totalbet pracował w funduszu private equity solter capital oraz sklepie piłkarskim zgoda fc, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem. równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w spółkach anny lewandowskiej, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak phlov by anna lewandowska czy cateringu dietetycznego supermenu. poprzednio dyrektorem marketingu był dawid synówka. (bs).
W sierpniu 2022 roku Przemysław „Albert” Alberski został dyrektorem marketingu TOTALbet, zakładów bukmacherskich.
Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii marketingowo-komunikacyjnej, współpracę z zarządem oraz pozostałymi managerami, a także za rozwój wizerunku firmy na polskim rynku oraz działania PR.
Ma ponadczternastoletnie doświadczenie pracy w marketingu. Przed dołączeniem do TOTALbet pracował w funduszu Private Equity Solter Capital oraz sklepie piłkarskim Zgoda FC, którego był pomysłodawcą oraz współwłaścicielem.
Równolegle przez dwa lata pełnił funkcję dyrektora operacyjnego w spółkach Anny Lewandowskiej, gdzie był odpowiedzialny m.in. za uruchomienie takich brandów jak Phlov by Anna Lewandowska czy cateringu dietetycznego Supermenu.
Poprzednio dyrektorem marketingu był Dawid Synówka. (bs)