Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
OBTK nadal dla Związku Producentów Cukru. w marcu 2023 roku on board think kong poinformowało o przedłużeniu współpracy ze związkiem producentów cukru. agencja zajmie się realizacją kolejnej edycji edukacyjnej kampanii „słodka równowga”, której celem jest podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka i sposobów jego wykorzystania oraz promocja aktywnego stylu życia. obtk poprowadzi komunikację akcji w mediach społecznościowych – w tym roku kampania prowadzona będzie również na tiktoku. agencja zapewni wsparcie w tworzeniu treści, a także zajmie się działaniami media relations. po stronie agencji kampanię zrealizują zespoły pr, social media, seo, content marketingu i studio kreatywne. umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku. obtk rozpoczęło współpracę ze związkiem producentów cukru w kwietniu 2019 roku, kiedy agencja została wybrana w przetargu do realizacji jednej z poprzednich edycji kampanii. (mb).
W marcu 2023 roku On Board Think Kong poinformowało o przedłużeniu współpracy ze Związkiem Producentów Cukru. Agencja zajmie się realizacją kolejnej edycji edukacyjnej kampanii „Słodka Równowga”, której celem jest podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka i sposobów jego wykorzystania oraz promocja aktywnego stylu życia.
OBTK poprowadzi komunikację akcji w mediach społecznościowych – w tym roku kampania prowadzona będzie również na TikToku. Agencja zapewni wsparcie w tworzeniu treści, a także zajmie się działaniami media relations.
Po stronie agencji kampanię zrealizują zespoły PR, social media, SEO, content marketingu i studio kreatywne.
Umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku.
OBTK rozpoczęło współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w kwietniu 2019 roku, kiedy agencja została wybrana w przetargu do realizacji jednej z poprzednich edycji kampanii. (mb)