Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
WSP „Społem” wybiera Soul & Mind. wytwórcza spółdzielnia pracy „społem” została z początkiem marca 2023 roku klientem soul & mind. agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań pr. soul & mind zajmie się opracowaniem planu komunikacji biura prasowego wsp „społem” oraz social mediów marek: majonezu kieleckiego, snacku przysmak świętokrzyski, musztard kieleckich, ketchupów kieleckich, sosów kieleckich, chrzanów luksusowych oraz octów kieleckich. dotychczas agencja wypracowała odświeżony wygląd w mediach społecznościowych, wprowadzając „nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne” oraz nowy styl komunikacji słownej. działania pr-owe kontynuują obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach – jakość, tradycja i regionalność. z ramienia soul & mind działaniami zajmują się: barbara kulinowska, senior account manager, magda strzykalska, pr & media relations, natalia bednarz, social media manager & copywriter, oraz aleksandra janowska-wojtulewicz, creative director. klienta pozyskano w drodze przetargu. współpracę nawiązano na rok. (bs).
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” została z początkiem marca 2023 roku klientem Soul & Mind. Agencja będzie odpowiadać za tworzenie i realizację działań PR.
Soul & Mind zajmie się opracowaniem planu komunikacji biura prasowego WSP „Społem” oraz social mediów marek: Majonezu Kieleckiego, Snacku Przysmak Świętokrzyski, Musztard Kieleckich, Ketchupów Kieleckich, Sosów Kieleckich, Chrzanów Luksusowych oraz Octów Kieleckich.
Dotychczas agencja wypracowała odświeżony wygląd w mediach społecznościowych, wprowadzając „nowoczesne elementy zdjęciowo-graficzne” oraz nowy styl komunikacji słownej. Działania PR-owe kontynuują obraną przez klienta strategię, bazującą na wartościach – jakość, tradycja i regionalność.
Z ramienia Soul & Mind działaniami zajmują się: Barbara Kulinowska, Senior Account Manager, Magda Strzykalska, PR & Media Relations, Natalia Bednarz, Social Media Manager & Copywriter, oraz Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, Creative Director.
Klienta pozyskano w drodze przetargu. Współpracę nawiązano na rok. (bs)