Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mint Media poprowadzi social media wody Alcalia. grupa maspex w pierwszym kwartale tego roku powierzyła obsługę marki alcalia superwater agencji mint media. to kolejna współpraca koncernu z tą agencją. mint media będzie odpowiadać za prowadzenie komunikacji marki na facebooku i instagramie oraz obsługę klienta. strategia ma być skupiona wokół idei „alcalia superwater codzienny superwybór”, której celem jest uświadomienie, że codzienne decyzje mają wpływ na samopoczucie i efektywność w ciągu dnia. za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadać będzie julia fiszer, client partner. mint media wybrano w przetargu. strony nie zdradzają informacji, na jaki okres zawarły umowę. (ao).
Grupa Maspex w pierwszym kwartale tego roku powierzyła obsługę marki Alcalia Superwater agencji Mint Media. To kolejna współpraca koncernu z tą agencją.
Mint Media będzie odpowiadać za prowadzenie komunikacji marki na Facebooku i Instagramie oraz obsługę klienta. Strategia ma być skupiona wokół idei „ALCALIA SUPERWATER Codzienny superwybór”, której celem jest uświadomienie, że codzienne decyzje mają wpływ na samopoczucie i efektywność w ciągu dnia.
Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiadać będzie Julia Fiszer, Client Partner.
Mint Media wybrano w przetargu. Strony nie zdradzają informacji, na jaki okres zawarły umowę. (ao)