Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LoveBrands Group komunikuje program Banku Pocztowego. grupa lovebrands została zaproszona do wsparcia programu edukacyjno-społecznego „cyberdojrzali. bądź mądrzejszy od oszusta”, realizowanego przez bank pocztowy. celem projektu jest poszerzenie wiedzy w zakresie przestępstw finansowych. w ramach współpracy lovebrands group stworzyło całą koncepcję, wizualizację i strategię komunikacyjną, by przekonać seniorów i dzieci do dbania o bezpieczeństwo w sieci. firma prowadzi równiez kanały social media banku oraz profil cyberdojrzali na facebooku. współpraca nad programem rozpoczęła się 1 września 2023 roku. umowa obowiązuje do końca 2023 roku, ale lovebrands group poinformowało, że planuje kolejne działania z bankiem na 2024 rok. więcej szczegółów kontraktu nie ujawniono. (af).
Grupa LoveBrands została zaproszona do wsparcia programu edukacyjno-społecznego „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta”, realizowanego przez Bank Pocztowy. Celem projektu jest poszerzenie wiedzy w zakresie przestępstw finansowych.
W ramach współpracy LoveBrands Group stworzyło całą koncepcję, wizualizację i strategię komunikacyjną, by przekonać seniorów i dzieci do dbania o bezpieczeństwo w sieci. Firma prowadzi równiez kanały social media banku oraz profil Cyberdojrzali na Facebooku.
Współpraca nad programem rozpoczęła się 1 września 2023 roku. Umowa obowiązuje do końca 2023 roku, ale LoveBrands Group poinformowało, że planuje kolejne działania z bankiem na 2024 rok. Więcej szczegółów kontraktu nie ujawniono. (af)