Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
piątek, 11 lipca, 2025
Strona głównaCase studiesWszędzie tam, gdzie inni nie sięgają

Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają

Tytuł kampanii
Wszędzie tam, gdzie inni nie sięgają

Podmiot realizujący kampanię
Chariot dla Revange

Cel:
Celem działań było stworzenie nowej marki suplementów, w tym kompleksowe opracowanie strategii promocji i budowa oryginalnego wizerunku tworzonego brandu. Unikatowość launchu marki polegała na zmianie stereotypowego postrzegania świata kulturystyki i suplementów. Wykreowane w ten sposób USP oraz odpowiednia strategia działań marketingowych pozwoliły na osiągnięcie wysokiego stopnia rozpoznawalności topowych produktów marki.

Strategia:
Wykorzystanie mediów społecznościowych oraz potencjału marketingu wirusowego do działań promocyjnych nowej marki. Kampania oparta została na dążeniu Roberta Burneiki, nikomu nieznanego kulturysty o dużym potencjale medialnym, do uzyskania statusu profesjonalnego kulturysty. Na potrzeby kampanii wykorzystano także spoty internetowe, tworzone przede wszystkim w odpowiedzi na zapotrzebowania społeczne.

RTB zostało oparte na udowodnieniu, że dobra suplementacja i ciężkie ćwiczenia są w stanie zapewnić nadzwyczajne wyniki – w trakcie kampanii Robert uzyskał status IFBB PRO i stał się liderem setek tysięcy fanów. Dziś każde kolejne spotkanie z fanami, dzięki wrodzonemu talentowi i skromności sportowca, zwiększa zaufanie do marki.

Grupa docelowa:
Osoby aktywne, w wieku 18-35 lat, głównie mężczyźni.

Efektywność:

  • 11 milionów wyświetleń filmów
  • 10 tyś. nowych użytkowników w serwisie społecznościowym marki Revange – www.suple.us
  • 90 tyś. fanów na Facebooku – www.facebook.com/robertburneika
  • 85 tys. graczy na Facebooku – aplikacja „Nie ma opi*****nia” http://apps.facebook.com/nie-ma-opierdalania
  • Bardzo wysoka rozpoznawalność produktów Double Blast, 100 Octane Rocket Fuel i Pimp Blast
  • Ponad 240 milionów wyników dla frazy Double Blasta w Google
  • Posty internatów od for branżowych, poprzez fora konkurencji do for i blogów nie związanych z kulturystyką
  • Występ w programie Szymon Majewski Show
  • Moda na powiedzonka Roberta “Nie ma opi*******”, “Nie ma lipy”, “Wziąłem Dabl Blasta i nie wiem co się dzieje normalnie”, “Siła!”
  • Udany launch marki oraz wysokie zainteresowanie dystrybutorów i sklepów z suplementami

Zainteresowanie mediów:
TVN, Gazeta Prawna, Onet.pl, Wirtualna Polska, Tele tydzień, Interaktywnie.com, Blogi branżowe

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Wybierz i posłuchaj