Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn: portal społecznościowy dla ludzi pracy. linkedin już dawno przestał być jedynie portalem biznesowym. coraz więcej opcji zbliża go do serwisu społecznościowego. „czy naprawdę jednak wiemy, jak korzystać z linkedinu?” – pyta steve goldstein na łamach prnewsonline.com. jak czytamy, specjaliści ds. pr przez lata wykonali ciężką pracę, by dopasować narzędzia mediów społecznościowych do historii marki i potrzeb klientów. „ten przykład pokazuje, że potencjał linkedinu nie został wykorzystany, mimo że to jedyna platforma, która została stworzona po to, by odpowiadać na potrzeby odbiorców biznesowych” – dodaje lori russo, managing director w stanton communications. dla specjalistów ds. komunikacji, odpowiedzialnych za rozwijanie firmy, linkedin jest prawdopodobnie najbardziej wartościowym narzędziem w epoce cyfryzacji, które ułatwia pozyskanie nowych klientów i partnerów biznesowych. by zbudować wizerunek eksperta, warto korzystać z tego portalu w sposób umiejętny. jakie błędy najczęściej popełniają użytkownicy linkedinu? internauci często zapominają o aktualizowaniu informacji. „a przecież linkedin ma być głównym motorem poszukiwań związanych z biznesem. coraz więcej przedsiębiorców i dziennikarzy, szuka informacji na temat osób właśnie poprzez tę platformę” – dodaje autor artykułu. skoro użytkownik posiada profil ekspercki, powinien także zadbać o to, aby jak najwięcej osób się o tym dowiedziało. najłatwiej jest umieścić informacje na swoim blogu/stronie. kolejnym błędem jest ignorowanie zaproszeń. o ile warto znać osoby, które dodaje się, to nie koniecznie muszą być to najbliżsi przyjaciele, współpracownicy, z którymi kontaktujemy się na co dzień – czytamy dalej w artykule. (mw).
LinkedIn już dawno przestał być jedynie portalem biznesowym. Coraz więcej opcji zbliża go do serwisu społecznościowego. „Czy naprawdę jednak wiemy, jak korzystać z LinkedInu?” – pyta Steve Goldstein na łamach prnewsonline.com.
Jak czytamy, specjaliści ds. PR przez lata wykonali ciężką pracę, by dopasować narzędzia mediów społecznościowych do historii marki i potrzeb klientów. „Ten przykład pokazuje, że potencjał LinkedInu nie został wykorzystany, mimo że to jedyna platforma, która została stworzona po to, by odpowiadać na potrzeby odbiorców biznesowych” – dodaje Lori Russo, Managing Director w Stanton Communications.
Dla specjalistów ds. komunikacji, odpowiedzialnych za rozwijanie firmy, LinkedIn jest prawdopodobnie najbardziej wartościowym narzędziem w epoce cyfryzacji, które ułatwia pozyskanie nowych klientów i partnerów biznesowych. By zbudować wizerunek eksperta, warto korzystać z tego portalu w sposób umiejętny. Jakie błędy najczęściej popełniają użytkownicy LinkedInu?
Internauci często zapominają o aktualizowaniu informacji. „A przecież LinkedIn ma być głównym motorem poszukiwań związanych z biznesem. Coraz więcej przedsiębiorców i dziennikarzy, szuka informacji na temat osób właśnie poprzez tę platformę” – dodaje autor artykułu. Skoro użytkownik posiada profil ekspercki, powinien także zadbać o to, aby jak najwięcej osób się o tym dowiedziało. Najłatwiej jest umieścić informacje na swoim blogu/stronie.
Kolejnym błędem jest ignorowanie zaproszeń. O ile warto znać osoby, które dodaje się, to nie koniecznie muszą być to najbliżsi przyjaciele, współpracownicy, z którymi kontaktujemy się na co dzień – czytamy dalej w artykule. (mw)