wtorek, 9 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościFirmy na FB szybko odpowiadają za negatywne komentarze, choć nie mają planu...

Firmy na FB szybko odpowiadają za negatywne komentarze, choć nie mają planu kryzysowego

Jak wynika z badania firmy Social Media Marketing University cytowanego przez serwis socialmediaexaminer.com, 56 proc. amerykańskich firm nie ma przyjętych procedur na przypadek wystąpienia negatywnych komentarzy a jeśli nawet już je ma, to są one nieskuteczne.

Badanie przeprowadzono wśród osób odpowiedzialnych za marketing w amerykańskich firmach zatrudniających przynajmniej 100 pracowników. 23 proc. z nich nie ma planu na wypadek pojawienia się negatywnych komentarzy i nie zamierza takowego wprowadzić. Kolejne 25 proc. planuje jego wprowadzenie. 8 proc. posiada takie procedury, jednocześnie zdając sobie sprawę, że nie są one efektywne.

Jak wynika z tego samego badania, mimo słabego przygotowana firmy starają się szybko odpowiadać na negatywny odzew. 18 proc. stara się odezwać w czasie krótszym niż 1 godzina, 52 proc. w mniej niż 24 godziny. „Czy odpowiadanie bez przygotowanego planu to dobry pomysł? Ewidentnie zwiększa to ryzyko błędu, bo wiele firm tak robi” – czytamy w serwisie emarketer.com. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj