Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
AD REM – Klaudia, Adrian. tytuł:ad rem – klaudia, adrian. autor:bartosz kruhlik dla stowarzyszenia profilaktyki i resocjalizacji „ad rem”. opis celu kampaniikampania ma na celu w przewrotny sposób zwrócić uwagę, na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanych społecznie, a także naświetlić działalność mało znanego, łódzkiego stowarzyszenia profilaktyki i resocjalizacji „ad rem”. grupa docelowamłodzież oraz dorośli. strategia1) na los każdego młodego człowieka wpływa szereg niezależnych od niego czynników jak choćby rodzina czy środowisko w jakim się wychowuje. młodzież i dzieci nieprzystosowani społecznie, pochodzący często z trudnych rodzin, pozostawieni sami sobie, często dokonują niewłaściwych wyborów. w moim spocie problem ten symbolizuje „koło fortuny”. 2) pytanie na początku spotu skierowane wprost do odbiorcy „kim wolisz być” oraz główny bohater (osoba w młodym wieku) sugerują że spot jest adresowany do młodzieży. jednak może być on tak samo odczytany przez osoby dorosłe, które oglądają ten spot z innej perspektywy, i które mają realny wpływ na los dzieci i młodzieży. 3) spot dla stowarzyszenia „ad rem” to jednocześnie prostota formy i nowoczesność przekazu. jest on swego rodzaju grą, angażującą widza już od pierwszej sekundy. widz najpierw zajmuje wygodną, bezpieczną pozycję, by na koniec w przewrotny sposób zrozumieć, że w życiu nie ma prostych rozwiązań. opis przebiegu kampaniipomysł – spotkanie z klientem/dyrekcją stowarzyszenia – scenariusz – realizacja zdjęć – postprodukcja – udostępnienie w social mediach. udostępnienie odbyło się na początku grudnia 2014. wykorzystanie narzędzi komunikacjisocial media – youtube, vimeo, facebook, twitter. efektywność1. (nie przeprowadzono badań)2. kilka tysięcy wyświetleń w serwisach internetowych.3. publikacja w serwisach: kampaniespołeczne.pl, robmydobrze.pl, informacja i opis kampanii na stronie szkoły filmowej w łodzi.4. kampania zrealizowana non profit. [[{„fid”:”14148″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]].
Tytuł:
AD REM – Klaudia, Adrian
Autor:
Bartosz Kruhlik dla Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”
Opis celu kampanii
Kampania ma na celu w przewrotny sposób zwrócić uwagę, na problem dzieci i młodzieży nieprzystosowanych społecznie, a także naświetlić działalność mało znanego, łódzkiego Stowarzyszenia Profilaktyki i Resocjalizacji „AD REM”.
Grupa docelowa
Młodzież oraz dorośli.
Strategia
1) Na los każdego młodego człowieka wpływa szereg niezależnych od niego czynników jak choćby rodzina czy środowisko w jakim się wychowuje. Młodzież i dzieci nieprzystosowani społecznie, pochodzący często z trudnych rodzin, pozostawieni sami sobie, często dokonują niewłaściwych wyborów. W moim spocie problem ten symbolizuje „koło fortuny”.
2) Pytanie na początku spotu skierowane wprost do odbiorcy „KIM WOLISZ BYĆ” oraz główny bohater (osoba w młodym wieku) sugerują że spot jest adresowany do młodzieży. Jednak może być on tak samo odczytany przez osoby dorosłe, które oglądają ten spot z innej perspektywy, i które mają realny wpływ na los dzieci i młodzieży.
3) Spot dla stowarzyszenia „AD REM” to jednocześnie prostota formy i nowoczesność przekazu. Jest on swego rodzaju grą, angażującą widza już od pierwszej sekundy. Widz najpierw zajmuje wygodną, bezpieczną pozycję, by na koniec w przewrotny sposób zrozumieć, że w życiu nie ma prostych rozwiązań.
Opis przebiegu kampanii
Pomysł – Spotkanie z klientem/dyrekcją stowarzyszenia – Scenariusz – Realizacja zdjęć – Postprodukcja – Udostępnienie w social mediach
Udostępnienie odbyło się na początku grudnia 2014.
Wykorzystanie narzędzi komunikacji
Social Media – Youtube, Vimeo, Facebook, Twitter.
Efektywność
1. (Nie przeprowadzono badań)
2. Kilka tysięcy wyświetleń w serwisach internetowych.
3. Publikacja w serwisach: kampaniespołeczne.pl, robmydobrze.pl, informacja i opis kampanii na stronie szkoły filmowej w Łodzi.
4. Kampania zrealizowana non profit.
[[{„fid”:”14148″,”view_mode”:”default”,”fields”:{„format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{„class”:”media-element file-default”}}]]