Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wielkanocny event Pasażu Tesco #kurczakomania. punkt wyjścia. pasaże tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej polski, które należą do tesco polska. chcąc umilić czas zakupów klientom i jednocześnie wprowadzić ich w radosny nastrój, pasaż tesco przygotował dla nich świąteczną niespodziankę zaprojektowaną we współpracy z polską projektantką – lidią kalitą. ze względu na zbliżające się święta wielkanocne kluczowe było nawiązanie do jednego z najbardziej znanych symboli tego okresu, czyli kurczaków. na potrzeby eventu stworzono nowy hashtag #kurczakomania oraz specjalną strefę wielkanocną w pasażu tesco w centrum handlowym tesco gocław w warszawie. w evencie uczestniczyli także zaproszeni goście – natalia siwiec, lidia kalita, katarzyna burzyńska-sychowicz oraz influencerzy. cele projektu. • zwiększenie liczby klientów poprzez stworzenie dodatkowej motywacji do odwiedzenia pasaży tesco • popularyzacja marki przez działania wpisujące się w określony czas i odpowiadające realnym potrzebom polaków • oferowanie klientom benefitów i atrakcji w zamian za zakupy u najemców pasaży tesco • wywołanie pozytywnych emocji. grupy docelowe. • lokalna społeczność • klienci pasaży tesco. realizacja projektu. w dniach 13-14 kwietnia 2019 roku w pasażach tesco w pięciu miastach polski: w krakowie (kapelanka 54), lublinie (orkana 4), rzeszowie (al. powstańców warszawy 13), łodzi (pojezierska 93) oraz warszawie (fieldorfa 41) zorganizowano eventy wielkanocne pod hasłem #kurczakomania. klienci, którzy dokonali w tych dniach zakupów za kwotę min. 100 zł w sklepach i punktach usługowych zlokalizowanych w pasażach tesco, otrzymali specjalnie na tę okazję przygotowany prezent marki miss lk, polskiej projektantki lidii kality. jej grafika kurczaka i hasło yellow is the new black, została umieszczona na świątecznych workach, a w komunikacji używaliśmy również nazwy i logo nowej marki miss lk. ponadto w pasażu tesco w centrum handlowym gocław przy ul. fieldorfa 41 w warszawie zaaranżowano strefę wielkanocną nawiązującą do hasła przewodniego #kurczakomania. miejsce to przyciągnęło rzeszę ludzi, którzy chętnie fotografowali się w otoczeniu pluszowych kurczaków oraz wiosennej aranżacji. natomiast na najmłodszych czekał wielki kurczak, gotowy do wspólnych zdjęć i uścisków. gościem specjalnym wydarzenia była natalia siwiec, którą można było spotkać w pasażu tesco w warszawie w sobotę. modelka chętnie pozowała do zdjęć, rozdawała autografy i rozmawiała z odwiedzającymi. wśród gości pojawili się również projektantka lidia kalita, katarzyna burzyńska-sychowicz, łukasz kędzior (lukebook.pl) oraz dorota michałowska. w evencie udział wzięli również influencerzy, którzy na bieżąco relacjonowali to, co działo się w strefie. event poprzedziła komunikacja skierowana do mediów lokalnych, działania w mediach społecznościowych (facebook oraz instagram pasaż tesco), konkurs zorganizowany na facebook pasaż tesco oraz influencer marketing. efekty. • łączny zasięg publikacji zapowiadających event w social mediach 1 088 202 • 12 influencerów obecnych podczas wydarzenia o łącznym zasięgu 1 479 375 obserwujących • ponad 260 zgłoszeń do konkursu zorganizowanym na facebooku pasaż tesco • 20 publikacji w mediach i kilkadziesiąt w social mediach • ponad 4 000 worków rozdanych w ramach akcji. za koncepcję i realizację wydarzenia odpowiadała agencja platinium cast.
PUNKT WYJŚCIA
Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska. Chcąc umilić czas zakupów klientom i jednocześnie wprowadzić ich w radosny nastrój, Pasaż Tesco przygotował dla nich świąteczną niespodziankę zaprojektowaną we współpracy z polską projektantką – Lidią Kalitą.

Ze względu na zbliżające się Święta Wielkanocne kluczowe było nawiązanie do jednego z najbardziej znanych symboli tego okresu, czyli kurczaków. Na potrzeby eventu stworzono nowy hashtag #kurczakomania oraz specjalną strefę wielkanocną w Pasażu Tesco w Centrum Handlowym Tesco Gocław w Warszawie.
W evencie uczestniczyli także zaproszeni goście – Natalia Siwiec, Lidia Kalita, Katarzyna Burzyńska-Sychowicz oraz influencerzy.

CELE PROJEKTU
• zwiększenie liczby klientów poprzez stworzenie dodatkowej motywacji do odwiedzenia Pasaży Tesco
• popularyzacja marki przez działania wpisujące się w określony czas i odpowiadające realnym potrzebom Polaków
• oferowanie klientom benefitów i atrakcji w zamian za zakupy u najemców Pasaży Tesco
• wywołanie pozytywnych emocji
GRUPY DOCELOWE
• lokalna społeczność
• klienci Pasaży Tesco
REALIZACJA PROJEKTU
W dniach 13-14 kwietnia 2019 roku w Pasażach Tesco w pięciu miastach Polski: w Krakowie (Kapelanka 54), Lublinie (Orkana 4), Rzeszowie (al. Powstańców Warszawy 13), Łodzi (Pojezierska 93) oraz Warszawie (Fieldorfa 41) zorganizowano eventy wielkanocne pod hasłem #kurczakomania.
Klienci, którzy dokonali w tych dniach zakupów za kwotę min. 100 zł w sklepach i punktach usługowych zlokalizowanych w Pasażach Tesco, otrzymali specjalnie na tę okazję przygotowany prezent marki Miss LK, polskiej projektantki Lidii Kality. Jej grafika kurczaka i hasło Yellow is the new black, została umieszczona na świątecznych workach, a w komunikacji używaliśmy również nazwy i logo nowej marki MISS LK.

Ponadto w Pasażu Tesco w Centrum Handlowym Gocław przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie zaaranżowano strefę wielkanocną nawiązującą do hasła przewodniego #kurczakomania. Miejsce to przyciągnęło rzeszę ludzi, którzy chętnie fotografowali się w otoczeniu pluszowych kurczaków oraz wiosennej aranżacji. Natomiast na najmłodszych czekał wielki kurczak, gotowy do wspólnych zdjęć i uścisków.
Gościem specjalnym wydarzenia była Natalia Siwiec, którą można było spotkać w Pasażu Tesco w Warszawie w sobotę. Modelka chętnie pozowała do zdjęć, rozdawała autografy i rozmawiała z odwiedzającymi. Wśród gości pojawili się również projektantka Lidia Kalita, Katarzyna Burzyńska-Sychowicz, Łukasz Kędzior (lukebook.pl) oraz Dorota Michałowska.

W evencie udział wzięli również influencerzy, którzy na bieżąco relacjonowali to, co działo się w strefie.
Event poprzedziła komunikacja skierowana do mediów lokalnych, działania w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram Pasaż Tesco), konkurs zorganizowany na Facebook Pasaż Tesco oraz influencer marketing.
EFEKTY
• Łączny zasięg publikacji zapowiadających event w social mediach 1 088 202
• 12 influencerów obecnych podczas wydarzenia o łącznym zasięgu 1 479 375 obserwujących
• Ponad 260 zgłoszeń do konkursu zorganizowanym na Facebooku Pasaż Tesco
• 20 publikacji w mediach i kilkadziesiąt w social mediach
• Ponad 4 000 worków rozdanych w ramach akcji
Za koncepcję i realizację wydarzenia odpowiadała agencja PLATINIUM CAST.