Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Internauta prawdę Ci powie. jak zwiększyć zaangażowanie w social mediach? pozwól internautom działać. fani chcą mieć realny wpływ w procesie tworzenia marki – czytamy w socialmediaexaminer.com. jak to wygląda w praktyce? marka doritos zorganizowała na swoim fanpage’u video konkurs, który polegał na stworzeniu własnej wersji reklamy chipsów. najlepszy spot miał zostać wyemitowany w telewizji i nternecie. administratorzy prosili także użytkowników, by to oni wybrali zwycięzców. efekty kampanii wirusowej? jeden post miał prawie 50.000 polubień i 1800 komentarzy. z kolei nissan niedawno zapytał na twitterze klientów o pomysły nowych technologii, które powinny być wykorzystany w jednej z wersji samochodów. „ponieważ ludzie uwielbiają dzielić swoimi opiniami, sugestie zaczęły szybko napływać”- dodaje autorka artykułu. aby utrzymać zainteresowanie internautów nissan przesłał także zakulisowe filmy, które pokazywały klientom, w jaki sposób firma korzystała z ich sugestii. media społecznościowe to także miejsce, w którym poznaje się gusta użytkowników. „najlepsze anegdoty związane z danym produktem ma nie kto inny, jak ich konsument” – czytamy dalej. dunkin 'donuts postanowił, więc stworzyć nową kampanię w oparciu o historię użytkowników, która jest związana z produktem. dzięki temu późniejsza reklama firmy, w oparciu o storytelling była atrakcyjniejsza, bo opierała się na prawdziwych emocjach. (mw).
Jak zwiększyć zaangażowanie w social mediach? Pozwól internautom działać. Fani chcą mieć realny wpływ w procesie tworzenia marki – czytamy w socialmediaexaminer.com.
Jak to wygląda w praktyce? Marka Doritos zorganizowała na swoim fanpage’u video konkurs, który polegał na stworzeniu własnej wersji reklamy chipsów. Najlepszy spot miał zostać wyemitowany w telewizji i nternecie. Administratorzy prosili także użytkowników, by to oni wybrali zwycięzców. Efekty kampanii wirusowej? Jeden post miał prawie 50.000 polubień i 1800 komentarzy.
Z kolei Nissan niedawno zapytał na Twitterze klientów o pomysły nowych technologii, które powinny być wykorzystany w jednej z wersji samochodów. „Ponieważ ludzie uwielbiają dzielić swoimi opiniami, sugestie zaczęły szybko napływać”- dodaje autorka artykułu. Aby utrzymać zainteresowanie internautów Nissan przesłał także zakulisowe filmy, które pokazywały klientom, w jaki sposób firma korzystała z ich sugestii.
Media społecznościowe to także miejsce, w którym poznaje się gusta użytkowników. „Najlepsze anegdoty związane z danym produktem ma nie kto inny, jak ich konsument” – czytamy dalej. Dunkin 'Donuts postanowił, więc stworzyć nową kampanię w oparciu o historię użytkowników, która jest związana z produktem. Dzięki temu późniejsza reklama firmy, w oparciu o storytelling była atrakcyjniejsza, bo opierała się na prawdziwych emocjach. (mw)