Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
SM i content: czas obalić mity. to, co powszechnie ludzie myślą na temat mediów społecznościowych i content marketingu jest w większej mierze nieprawdą. czas, by obalić istniejące mity” – mówi dla convince&convert jay baer, mówca i ekspert w dziedzinie zarządzania treścią w social mediach. istnieje mylne myślenie, że klienci korzystający z internetu nie korzystają z mediów społecznościowych. jak jednak wynika z badań przeprowadzonych przez pew internet w 2013 roku, blisko 72 procent dorosłych respondentów posiadających dostęp do internetu korzysta jednocześnie z mediów społecznościowych – czytamy w convince&convert. baer obala również mit związany z wyparciem przez social media powszechnie używanych e-maili: „to jest chyba najgłupszy ze wszystkich mitów. ciężko wyobrazić sobie zanik tego narzędzia, bo przecież żeby zalogować się na portale społecznościowe potrzebujemy najpierw podać swój adres e-mailowy” – twierdzi ekspert. w dalszej części artykułu autor nie zgadza się z faktem, że podanie zbyt dużej ilości treści na portalach może ujawnić sekrety danej firmy: „to, że podane są składniki, nie znaczy, że ktoś od razu stanie się szefem kuchni”. jego zdaniem ludzie mylnie sądzą, że informacje zawarte w content marketingu i social mediach to dwie osobne sprawy: „one powinny być ze sobą ściśle związane” – tłumaczy. nie można także ignorować wstawianych przez internautów negatywnych komentarzy. trzeba udowodnić, że firma troszczy się o swoich konsumentów, odpowiada na każde, nawet te mniej pozytywne uwagi: „trzeba odpowiadać na wszystkie komentarze, czy to pozytywne, czy negatywne. i trzeba robić to szybko. trzeba pokazać, że dba się o konsumentów” – mówi baer. autor na koniec dodaje, że content marketing nie powinien być tylko zwykłą broszurą informacyjną, ale czymś więcej. „pozwól sobie na stworzenie ciekawego projektu, stwórz coś, co jest związane z dziedziną, w której się obracasz, ale żeby nie było to tylko i wyłącznie o samym biznesie” – radzi ekspert. baer ponadto stwierdza fakt, że każdy klient b2b jest również klientem b2c, a więc strategia prowadzenia treści w social mediach dla obu przypadków „jest taka sama, niezależnie od tego, co sprzedajesz” – twierdzi autor. (kd). sprawdź szkolenie z content marketingu – już 24 lipca w warszawie!
To, co powszechnie ludzie myślą na temat mediów społecznościowych i content marketingu jest w większej mierze nieprawdą. Czas, by obalić istniejące mity” – mówi dla Convince&Convert Jay Baer, mówca i ekspert w dziedzinie zarządzania treścią w social mediach.
Istnieje mylne myślenie, że klienci korzystający z internetu nie korzystają z mediów społecznościowych. Jak jednak wynika z badań przeprowadzonych przez Pew Internet w 2013 roku, blisko 72 procent dorosłych respondentów posiadających dostęp do internetu korzysta jednocześnie z mediów społecznościowych – czytamy w Convince&Convert.
Baer obala również mit związany z wyparciem przez social media powszechnie używanych e-maili: „To jest chyba najgłupszy ze wszystkich mitów. Ciężko wyobrazić sobie zanik tego narzędzia, bo przecież żeby zalogować się na portale społecznościowe potrzebujemy najpierw podać swój adres e-mailowy” – twierdzi ekspert.
W dalszej części artykułu autor nie zgadza się z faktem, że podanie zbyt dużej ilości treści na portalach może ujawnić sekrety danej firmy: „To, że podane są składniki, nie znaczy, że ktoś od razu stanie się szefem kuchni”. Jego zdaniem ludzie mylnie sądzą, że informacje zawarte w content marketingu i social mediach to dwie osobne sprawy: „one powinny być ze sobą ściśle związane” – tłumaczy.
Nie można także ignorować wstawianych przez internautów negatywnych komentarzy. Trzeba udowodnić, że firma troszczy się o swoich konsumentów, odpowiada na każde, nawet te mniej pozytywne uwagi: „trzeba odpowiadać na wszystkie komentarze, czy to pozytywne, czy negatywne. I trzeba robić to szybko. Trzeba pokazać, że dba się o konsumentów” – mówi Baer.
Autor na koniec dodaje, że content marketing nie powinien być tylko zwykłą broszurą informacyjną, ale czymś więcej. „Pozwól sobie na stworzenie ciekawego projektu, stwórz coś, co jest związane z dziedziną, w której się obracasz, ale żeby nie było to tylko i wyłącznie o samym biznesie” – radzi ekspert. Baer ponadto stwierdza fakt, że każdy klient B2B jest również klientem B2C, a więc strategia prowadzenia treści w social mediach dla obu przypadków „jest taka sama, niezależnie od tego, co sprzedajesz” – twierdzi autor. (kd)
Sprawdź szkolenie z content marketingu – już 24 lipca w Warszawie!