Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
PayPo rusza z nową kampanią wizerunkową. w maju 2024 roku firma z branży płatności odroczonych paypo wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „paypo? spoko”. marka przekonuje w niej, że usługa transakcji z jednoczesnym przesunięciem terminu zapłaty stanowi rozwiązanie, które sprawia, że zakupy stają się „wygodne i pewne”. inicjatywa ma zwrócić uwagę na to, że dzięki usługom paypo klient może najpierw sprawdzić dany produkt i zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a dopiero później za niego zapłacić. kampania firmy po raz pierwszy jest realizowana na tak szeroką skalę. będzie prezentowana zarówno w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w polsce, jak i w internecie. w ramach projektu powstały spoty, które są emitowane na popularnych platformach społecznościowych, w serwisach vod i w formie audio na spotify. projekty z hasłem przewodnim kampanii pojawiają się na różnych formatach reklamowych w outdoorze, np. w tramwajach, na rowerach miejskich czy siatkach reklamowych. źródło: youtube.com/@paypo-kupterazzapacza30dni90. „zależało nam, aby kampania paypo spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany” – przekazuje piotr szymczak, chief growth officer w paypo. z badania przeprowadzonego przez firmę wśród jej klientów wynika, że niemal 2/3 osób korzystających z płatności odroczonych przyznaje, że pozwalają im one lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. ankietowani przyznali bowiem, że dzięki przesunięciu terminu dokonania wpłaty mogą oni rozłożyć ją w czasie oraz wybrać najlepszy moment na zapłacenie. paypo przekazuje także, że respondenci przyznali, że dzięki odroczonym płatnościom mogą kupować dane produkty w ramach ograniczonych czasowo promocji oraz dokonywać większych, niespodziewanych wydatków w sposób bardziej dla nich komfortowy. z badania wynika również, że połowa użytkowników korzystająca z usług płatności odroczonych ustala swój osobisty limit zakupowy oraz planuje termin spłaty. paypo zakłada, że działania kampanii pozwolą dotrzeć do 70 proc. osób z grupy docelowej. (an).
W maju 2024 roku firma z branży płatności odroczonych PayPo wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „PayPo? Spoko”. Marka przekonuje w niej, że usługa transakcji z jednoczesnym przesunięciem terminu zapłaty stanowi rozwiązanie, które sprawia, że zakupy stają się „wygodne i pewne”.
Inicjatywa ma zwrócić uwagę na to, że dzięki usługom PayPo klient może najpierw sprawdzić dany produkt i zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a dopiero później za niego zapłacić.
Kampania firmy po raz pierwszy jest realizowana na tak szeroką skalę. Będzie prezentowana zarówno w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce, jak i w internecie.
W ramach projektu powstały spoty, które są emitowane na popularnych platformach społecznościowych, w serwisach VOD i w formie audio na Spotify. Projekty z hasłem przewodnim kampanii pojawiają się na różnych formatach reklamowych w outdoorze, np. w tramwajach, na rowerach miejskich czy siatkach reklamowych.
Źródło: youtube.com/@paypo-kupterazzapacza30dni90
„Zależało nam, aby kampania PayPo Spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany” – przekazuje Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.
Z badania przeprowadzonego przez firmę wśród jej klientów wynika, że niemal 2/3 osób korzystających z płatności odroczonych przyznaje, że pozwalają im one lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. Ankietowani przyznali bowiem, że dzięki przesunięciu terminu dokonania wpłaty mogą oni rozłożyć ją w czasie oraz wybrać najlepszy moment na zapłacenie.
PayPo przekazuje także, że respondenci przyznali, że dzięki odroczonym płatnościom mogą kupować dane produkty w ramach ograniczonych czasowo promocji oraz dokonywać większych, niespodziewanych wydatków w sposób bardziej dla nich komfortowy. Z badania wynika również, że połowa użytkowników korzystająca z usług płatności odroczonych ustala swój osobisty limit zakupowy oraz planuje termin spłaty.
PayPo zakłada, że działania kampanii pozwolą dotrzeć do 70 proc. osób z grupy docelowej. (an)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
PayPo rusza z nową kampanią wizerunkową. w maju 2024 roku firma z branży płatności odroczonych paypo wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „paypo? spoko”. marka przekonuje w niej, że usługa transakcji z jednoczesnym przesunięciem terminu zapłaty stanowi rozwiązanie, które sprawia, że zakupy stają się „wygodne i pewne”. inicjatywa ma zwrócić uwagę na to, że dzięki usługom paypo klient może najpierw sprawdzić dany produkt i zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a dopiero później za niego zapłacić. kampania firmy po raz pierwszy jest realizowana na tak szeroką skalę. będzie prezentowana zarówno w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w polsce, jak i w internecie. w ramach projektu powstały spoty, które są emitowane na popularnych platformach społecznościowych, w serwisach vod i w formie audio na spotify. projekty z hasłem przewodnim kampanii pojawiają się na różnych formatach reklamowych w outdoorze, np. w tramwajach, na rowerach miejskich czy siatkach reklamowych. źródło: youtube.com/@paypo-kupterazzapacza30dni90. „zależało nam, aby kampania paypo spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany” – przekazuje piotr szymczak, chief growth officer w paypo. z badania przeprowadzonego przez firmę wśród jej klientów wynika, że niemal 2/3 osób korzystających z płatności odroczonych przyznaje, że pozwalają im one lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. ankietowani przyznali bowiem, że dzięki przesunięciu terminu dokonania wpłaty mogą oni rozłożyć ją w czasie oraz wybrać najlepszy moment na zapłacenie. paypo przekazuje także, że respondenci przyznali, że dzięki odroczonym płatnościom mogą kupować dane produkty w ramach ograniczonych czasowo promocji oraz dokonywać większych, niespodziewanych wydatków w sposób bardziej dla nich komfortowy. z badania wynika również, że połowa użytkowników korzystająca z usług płatności odroczonych ustala swój osobisty limit zakupowy oraz planuje termin spłaty. paypo zakłada, że działania kampanii pozwolą dotrzeć do 70 proc. osób z grupy docelowej. (an).