Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Paulina Krupińska dla Douglas Collection. w czerwcu 2024 roku do grona ambasadorów douglas collection, marki należącej do perfumerii douglas, jako pierwsza polka dołączyła dziennikarka i modelka paulina krupińska. jak podkreśla katarzyna mauduit, dyrektorka marketingu douglas poland & cee, marka zaprosiła do współpracy paulinę krupińską ze względu na jej „świetny styl, autentyczność i wizerunek”, które pasują do douglas collection. „paulina inspiruje polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. to kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. pragniemy inspirować polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. kiedy patrzymy na paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie” – wspomina mauduit. w ramach współpracy paulina krupińska weźmie udział w kampanii „jak ty to robisz?”, która ma na celu zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. douglas collection chce pokazać, jak za pomocą produktów marki można podkreślić swoje piękno i wyrazić siebie – czytamy w komunikacie prasowym. w ramach akcji w mediach społecznościowych powstaną tutoriale makijażowe, a na przyszłorocznych festiwalach specjalne strefy douglas, gdzie konsumentki będą mogły spotkać makijażystów marki i skorzystać z ich usług. start kampanii zaplanowano na 11 czerwca 2024 roku. będzie ona promowana na profilach douglasa w mediach społecznościowych, na reklamach zewnętrznych w polskich miastach, a także w prasie. w ramach akcji powstał spot, który będzie emitowany na youtubie oraz w kanałach własnych marki. komunikacja będzie prowadzona w serwisach społecznościowych zarówno na profilach douglasa, jak i pauliny krupińskiej. źródło: youtube.com/perfumeriedouglaspolska. (ao).
W czerwcu 2024 roku do grona ambasadorów Douglas Collection, marki należącej do perfumerii Douglas, jako pierwsza Polka dołączyła dziennikarka i modelka Paulina Krupińska.
Jak podkreśla Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas Poland & CEE, marka zaprosiła do współpracy Paulinę Krupińską ze względu na jej „świetny styl, autentyczność i wizerunek”, które pasują do Douglas Collection. „Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie” – wspomina Mauduit.
W ramach współpracy Paulina Krupińska weźmie udział w kampanii „Jak ty to robisz?”, która ma na celu zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Douglas Collection chce pokazać, jak za pomocą produktów marki można podkreślić swoje piękno i wyrazić siebie – czytamy w komunikacie prasowym.
W ramach akcji w mediach społecznościowych powstaną tutoriale makijażowe, a na przyszłorocznych festiwalach specjalne strefy Douglas, gdzie konsumentki będą mogły spotkać makijażystów marki i skorzystać z ich usług.
Start kampanii zaplanowano na 11 czerwca 2024 roku. Będzie ona promowana na profilach Douglasa w mediach społecznościowych, na reklamach zewnętrznych w polskich miastach, a także w prasie. W ramach akcji powstał spot, który będzie emitowany na YouTubie oraz w kanałach własnych marki. Komunikacja będzie prowadzona w serwisach społecznościowych zarówno na profilach Douglasa, jak i Pauliny Krupińskiej.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Paulina Krupińska dla Douglas Collection. w czerwcu 2024 roku do grona ambasadorów douglas collection, marki należącej do perfumerii douglas, jako pierwsza polka dołączyła dziennikarka i modelka paulina krupińska. jak podkreśla katarzyna mauduit, dyrektorka marketingu douglas poland & cee, marka zaprosiła do współpracy paulinę krupińską ze względu na jej „świetny styl, autentyczność i wizerunek”, które pasują do douglas collection. „paulina inspiruje polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. to kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. pragniemy inspirować polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. kiedy patrzymy na paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie” – wspomina mauduit. w ramach współpracy paulina krupińska weźmie udział w kampanii „jak ty to robisz?”, która ma na celu zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. douglas collection chce pokazać, jak za pomocą produktów marki można podkreślić swoje piękno i wyrazić siebie – czytamy w komunikacie prasowym. w ramach akcji w mediach społecznościowych powstaną tutoriale makijażowe, a na przyszłorocznych festiwalach specjalne strefy douglas, gdzie konsumentki będą mogły spotkać makijażystów marki i skorzystać z ich usług. start kampanii zaplanowano na 11 czerwca 2024 roku. będzie ona promowana na profilach douglasa w mediach społecznościowych, na reklamach zewnętrznych w polskich miastach, a także w prasie. w ramach akcji powstał spot, który będzie emitowany na youtubie oraz w kanałach własnych marki. komunikacja będzie prowadzona w serwisach społecznościowych zarówno na profilach douglasa, jak i pauliny krupińskiej. źródło: youtube.com/perfumeriedouglaspolska. (ao).