Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
#HeadlessDay: akcja promocyjna „Jeźdźca bez głowy” zbiegła się z informacją o egzekucji dziennikarza. kampania promocyjna serialu sleepy hollow (jeździec bez głowy) zbiegła się z informacją o brutalnej egzekucji dziennikarza stevena sotloffa. twórcy akcji przepraszają i zapewniają, że to przypadek: „zdajemy sobie jednak sprawę, że pozostał niesmak” – czytamy w adland.tv. serial w połowie września ukaże się w wersji dvd, dlatego studio 20th century fox home entertainment rozpoczęło działania promocyjne od kampanii„sleepy hollow headless day”. materiały pełne były memów z hasłami: „z okazji dnia bez głowy…jeździec bez głowy”. portal dodaje, że nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że informacje prasowe trafiły do dziennikarzy chwilę po tym, gdy reuters poinformował o brutalnej egzekucji dziennikarza stevena sotloffa przez dżihadystów z państwa islamskiego. biuro prasowe kampanii przeprosiło za „fatalny czas rozpoczęcia kampanii”. „myślami jesteśmy ze stevenem i jego rodziną. z trudem przyjęliśmy tę informację. gdybyśmy wiedzieli o niej wcześniej, nigdy nie uruchomilibyśmy headless day w tym samym czasie” – czytamy w specjalnym oświadczeniu. (mw).
Kampania promocyjna serialu Sleepy Hollow (Jeździec bez głowy) zbiegła się z informacją o brutalnej egzekucji dziennikarza Stevena Sotloffa. Twórcy akcji przepraszają i zapewniają, że to przypadek: „Zdajemy sobie jednak sprawę, że pozostał niesmak” – czytamy w adland.tv.
Serial w połowie września ukaże się w wersji DVD, dlatego studio 20th Century Fox Home Entertainment rozpoczęło działania promocyjne od kampanii„Sleepy Hollow Headless Day”. Materiały pełne były memów z hasłami: „Z okazji Dnia bez głowy…Jeździec bez głowy”.

Portal dodaje, że nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że informacje prasowe trafiły do dziennikarzy chwilę po tym, gdy Reuters poinformował o brutalnej egzekucji dziennikarza Stevena Sotloffa przez dżihadystów z Państwa Islamskiego. Biuro prasowe kampanii przeprosiło za „fatalny czas rozpoczęcia kampanii”.
„Myślami jesteśmy ze Stevenem i jego rodziną. Z trudem przyjęliśmy tę informację. Gdybyśmy wiedzieli o niej wcześniej, nigdy nie uruchomilibyśmy Headless Day w tym samym czasie” – czytamy w specjalnym oświadczeniu. (mw)