Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Szymon Marciniak dla Aluprof. w czerwcu 2024 roku sędzia piłkarski szymon marciniak został ambasadorem aluprof, dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. aluprof przekazuje, że do kluczowych celów marki należą promowanie zrównoważonego budownictwa i ochrona klimatu. w kontekście prowadzonej działalności na rynku międzynarodowym oraz dbania o środowisko ważne są dla niej zasady fair play. dlatego zdecydowano o nawiązaniu długofalowej współpracy z sędzią piłkarskim – szymonem marciniakiem. do zadań ambasadora należy udział w globalnej kampanii „panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”. jej celem jest zachęcenie inwestorów do zwiększenia efektywności energetycznej budynków i promocja rozwiązań aluprof, które mogą to umożliwić. akcja obejmuje m.in. spoty w telewizji, reklamy w prasie oraz działania w internecie i mediach społecznościowych. „mając na uwadze wyznawane przez nas wartości i fakt, że działamy globalnie, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z arbitrem piłkarskim uznanym nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej – szymonem marciniakiem, który sędziował m.in. mecz finałowy mistrzostw świata 2022 czy finał ligi mistrzów uefa 22/23. międzynarodowa rozpoznawalność naszego ambasadora w połączeniu z propagowanymi przez niego zasadami fair play doskonale współgrają z założeniami kampanii »panuj nad klimatem, panuj nad kosztami«, której ważnym elementem jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło »gramy fair z naturą«” – wspomina bożena ryszka, dyrektor marketingu i pr aluprof. (ao).
W czerwcu 2024 roku sędzia piłkarski Szymon Marciniak został ambasadorem Aluprof, dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych.
Aluprof przekazuje, że do kluczowych celów marki należą promowanie zrównoważonego budownictwa i ochrona klimatu. W kontekście prowadzonej działalności na rynku międzynarodowym oraz dbania o środowisko ważne są dla niej zasady fair play. Dlatego zdecydowano o nawiązaniu długofalowej współpracy z sędzią piłkarskim – Szymonem Marciniakiem.
Do zadań ambasadora należy udział w globalnej kampanii „Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”. Jej celem jest zachęcenie inwestorów do zwiększenia efektywności energetycznej budynków i promocja rozwiązań Aluprof, które mogą to umożliwić. Akcja obejmuje m.in. spoty w telewizji, reklamy w prasie oraz działania w internecie i mediach społecznościowych.
„Mając na uwadze wyznawane przez nas wartości i fakt, że działamy globalnie, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z arbitrem piłkarskim uznanym nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej – Szymonem Marciniakiem, który sędziował m.in. mecz finałowy Mistrzostw Świata 2022 czy finał Ligi Mistrzów UEFA 22/23. Międzynarodowa rozpoznawalność naszego ambasadora w połączeniu z propagowanymi przez niego zasadami fair play doskonale współgrają z założeniami kampanii »Panuj nad klimatem, panuj nad kosztami«, której ważnym elementem jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło »Gramy fair z naturą«” – wspomina Bożena Ryszka, dyrektor marketingu i PR Aluprof. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Szymon Marciniak dla Aluprof. w czerwcu 2024 roku sędzia piłkarski szymon marciniak został ambasadorem aluprof, dostawcy systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. aluprof przekazuje, że do kluczowych celów marki należą promowanie zrównoważonego budownictwa i ochrona klimatu. w kontekście prowadzonej działalności na rynku międzynarodowym oraz dbania o środowisko ważne są dla niej zasady fair play. dlatego zdecydowano o nawiązaniu długofalowej współpracy z sędzią piłkarskim – szymonem marciniakiem. do zadań ambasadora należy udział w globalnej kampanii „panuj nad klimatem, panuj nad kosztami”. jej celem jest zachęcenie inwestorów do zwiększenia efektywności energetycznej budynków i promocja rozwiązań aluprof, które mogą to umożliwić. akcja obejmuje m.in. spoty w telewizji, reklamy w prasie oraz działania w internecie i mediach społecznościowych. „mając na uwadze wyznawane przez nas wartości i fakt, że działamy globalnie, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z arbitrem piłkarskim uznanym nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej – szymonem marciniakiem, który sędziował m.in. mecz finałowy mistrzostw świata 2022 czy finał ligi mistrzów uefa 22/23. międzynarodowa rozpoznawalność naszego ambasadora w połączeniu z propagowanymi przez niego zasadami fair play doskonale współgrają z założeniami kampanii »panuj nad klimatem, panuj nad kosztami«, której ważnym elementem jest zielona kartka i towarzyszące jej hasło »gramy fair z naturą«” – wspomina bożena ryszka, dyrektor marketingu i pr aluprof. (ao).