Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Profile Sp. z o.o. profile sp. z o.o. ul. dąbrówki 6 warszawa telefon: (022) 828 87 27. obszar działalności:. csr internal pr/komunikacja wew. komunikacja kryzysowa media relations public affairs. zespół:. krzysztof nowak – założyciel; rafał szymczak – członek zarządu dane kapitałowe. kapitał polski nagrody. główna nagroda ipra golden awards 2007 w kategorii corporate social responsibility za projekt „szkoła bez przemocy” dla polskapresse, mediów regionalnych i fundacji grupy tp; nagroda w kategorii „eastern europe” w europejskim konkursie sabre awards 2007 za projekt „szkoła bez przemocy”; główna nagroda ipra golden awards 2005 za projekt „masz prawo wiedzieć” dla polskapresse. najwięksi klienci:. polskapresse, media regionalne, fundacja grupy tp, bre bank, kompania piwowarska, wyeth, ministerstwo rozwoju regionalnego. informacje dodatkowe:. organizacja imprez, budowa wizerunku firmy, relacje inwestorskie, lobbing, szkolenia komunikacyjne przychody z działalności pr w 2006 r. – 6,8 mln zł. źródło book of lists 2007, warsaw business journal przychody z działalności pr w 2002 r. – 4,9 mln zł. źródło book of lists 2004, warsaw business journal przychody netto za rok 2006 wg home&market6,8 mln zł; 6,8 mln wg magazynu press przychody netto za rok 2007 wg home& market 7,4 mln zł. zysk netto w roku 2006 91 tys. zł ranking press 2007 przychód 7,59 mln zł dynamika przychodów 2007/08 11,02% zysk netto 3,16 mln zł &<.

Profile Sp. z o.o.
ul. Dąbrówki 6
Warszawa
Telefon: (022) 828 87 27
Obszar działalności:
CSR
Internal PR/Komunikacja wew.
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs
Zespół:
Krzysztof Nowak – założyciel; Rafał Szymczak – członek zarządu
Dane kapitałowe
kapitał polski
Nagrody
główna nagroda IPRA Golden Awards 2007 w kategorii corporate social responsibility za projekt „Szkoła bez przemocy” dla Polskapresse, Mediów Regionalnych i Fundacji Grupy TP; nagroda w kategorii „Eastern Europe” w europejskim konkursie SABRE Awards 2007 za projekt „Szkoła bez przemocy”; główna nagroda IPRA Golden Awards 2005 za projekt „Masz prawo wiedzieć” dla Polskapresse.
Najwięksi klienci:
Polskapresse, Media Regionalne, Fundacja Grupy TP, BRE Bank, Kompania Piwowarska, Wyeth, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Informacje dodatkowe:
organizacja imprez, budowa wizerunku firmy, relacje inwestorskie, lobbing, szkolenia komunikacyjne
Przychody z działalności PR w 2006 r. – 6,8 mln zł. Źródło Book of Lists 2007, Warsaw Business Journal
Przychody z działalności PR w 2002 r. – 4,9 mln zł. Źródło Book of Lists 2004, Warsaw Business Journal
Przychody netto za rok 2006 wg Home&Market6,8 mln zł; 6,8 mln wg magazynu Press
Przychody netto za rok 2007 wg Home& Market 7,4 mln zł.
Zysk netto w roku 2006 91 tys. zł
Ranking Press 2007
Przychód 7,59 mln zł
Dynamika przychodów 2007/08 11,02%
Zysk netto 3,16 mln zł
<