Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Digital One. digital one ul. dowborczyków 25 łódź telefon: (42) 677 14 77. obszar działalności:. e-pr nagrody. nagrody 1.boomerang – apetyt na więcej… (2003 rok) – wyróżnienie w konkursie „boomerang”, odbywającym się w ramach v edycji dni marketingu; 2.złota strzała – pepsi sms (2003 rok)-projekt pepsisms został nagrodzony w konkursie marketingu bezpośredniego, organizowanym przez wydawcę media i marketing polska, złotą strzałą w kategorii multimedia; 3.nagroda za internetową strategię scheringa (2001 rok) – rozstrzygnięto targeton – konkurs na najlepszy projekt internetowy. agencja digital one uhonorowana została nagrodą za projekt „wirtualny świat scheringa” 4. nagroda w 2 edycji konkursu webstarfestival za projekt przygotowany dla marki pilsner urquell (2006). najwięksi klienci:. dom oddział getin bank sa, hasbro, kompania piwowarska, orange, pepsi-cola general bottlers poland, philip morris polska, renault polska, schering polska, storck, telekomunikacja polska. informacje dodatkowe:. kompleksowe doradztwo i tworzenie strategii z zakresu marketingu interaktywnego, integracja działań offline i online (głównie poprzez tworzenie serwisów www, kampanie bannerowe oraz wsparcie interaktywne programów lojalnościowych), platformy sprzedażowe / handlowe (e-commerce),prezentacje multimedialne,pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach (seo / sem), lokalizacje (serwisy zagraniczne na polskę i odwrotnie), tworzenie webci (internetowe corporate identity), marketing partyzancki i wirusowy (z wykorzystaniem pełnej gamy dostępnych narzędzi). adres w warszawie ul. marynarska 11, 02-674 warszawa, tel. (22) 444 0 865, fax (22) 444 0 887 przynależność do grupy euro rscg. &<.
Digital One
ul. Dowborczyków 25
Łódź
Telefon: (42) 677 14 77
Obszar działalności:
e-PR
Nagrody
Nagrody
1.Boomerang – Apetyt na więcej… (2003 rok) – wyróżnienie w konkursie „Boomerang”, odbywającym się w ramach V edycji Dni Marketingu;
2.Złota Strzała – Pepsi SMS (2003 rok)-projekt PepsiSMS został nagrodzony w Konkursie Marketingu Bezpośredniego, organizowanym przez wydawcę Media i Marketing Polska, Złotą Strzałą w kategorii Multimedia;
3.Nagroda za internetową strategię Scheringa (2001 rok) – rozstrzygnięto Targeton – konkurs na najlepszy projekt internetowy. Agencja Digital One uhonorowana została nagrodą za projekt „Wirtualny Świat Scheringa”
4. Nagroda w 2 edycji konkursu Webstarfestival za projekt
www.muzyka.pilsner.pl
przygotowany dla marki Pilsner Urquell (2006)
Najwięksi klienci:
DOM Oddział GETIN Bank SA, Hasbro, Kompania Piwowarska, Orange, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Philip Morris Polska, Renault Polska, Schering Polska, Storck, Telekomunikacja Polska
Informacje dodatkowe:
kompleksowe doradztwo i tworzenie strategii z zakresu marketingu interaktywnego, integracja działań offline i online (głównie poprzez tworzenie serwisów www, kampanie bannerowe oraz wsparcie interaktywne programów lojalnościowych), platformy sprzedażowe / handlowe (e-commerce),prezentacje multimedialne,pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach (SEO / SEM), lokalizacje (serwisy zagraniczne na Polskę i odwrotnie), tworzenie WebCI (internetowe Corporate Identity), marketing partyzancki i wirusowy (z wykorzystaniem pełnej gamy dostępnych narzędzi).
Adres w Warszawie ul. Marynarska 11, 02-674 Warszawa, tel. (22) 444 0 865, fax (22) 444 0 887 Przynależność do Grupy Euro RSCG.
<