Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TOKYO Public Relations and Consulting Sp. z o.o. tokyo public relations and consulting sp. z o.o. ul. szpitalna 1/24 warszawa telefon: (22) 537 02 25. obszar działalności:. szkolenia sponsoring media relations lobbying komunikacja kryzysowa. zespół:. zespół: jest kreatywny, zaangażowany; lubi i umie pracować. dyrektorem zarządzającym agencji jest monika sarnecka. nasi klienci mogą liczyć na profesjonalnych, odpowiedzialnych, godnych zaufania konsultantów, ekspertów w swoich dziedzinach. ich zadaniem jest przedstawienie optymalnej strategii, która zaspokoi potrzeby i oczekiwania klientów. mamy doświadczenie w pracy dla branż finansowej (bankowość, ubezpieczenia, spółki giełdowe, nfi), energetycznej, budowlanej i deweloperskiej, medialnej, kulturalnej (kina, teatry, wydawnictwa), tytoniowej, alkoholowej, kosmetycznej, motoryzacyjnej, sportowej, ekologicznej, spożywczej, farmaceutycznej, informatycznej. dane kapitałowe. polski kapitał. najwięksi klienci:. instytucja filmowa max-film, cloetta fazer polska, centrum praha, ministerstwo gospodarki i pracy, ambasada królestwa norwegii w warszawie. informacje dodatkowe:. planowanie strategiczne, kontakty z mediami, monitorowanie mediów, zarządzanie sytuacją kryzysową, investor relations, pr wewnętrzny, budowa kultury organizacji, przygotowanie koncepcji programów lojalnościowych, opracowanie koncepcji strony internetowej klienta, pomoc w działaniach adresowanych do społeczności lokalnej, przygotowanie różnorodnych analiz, działalność charytatywna jako narzędzie budowania wizerunku firmy, sponsoring sztuki i sportu, organizacja eventów i imprez specjalnych, akcje społeczne. &<.
TOKYO Public Relations and Consulting Sp. z o.o.
ul. Szpitalna 1/24
Warszawa
Telefon: (22) 537 02 25
Obszar działalności:
Szkolenia
Sponsoring
Media relations
Lobbying
Komunikacja kryzysowa
Zespół:
Zespół: jest kreatywny, zaangażowany; lubi i umie pracować. Dyrektorem zarządzającym agencji jest Monika Sarnecka. Nasi Klienci mogą liczyć na profesjonalnych, odpowiedzialnych, godnych zaufania konsultantów, ekspertów w swoich dziedzinach. Ich zadaniem jest przedstawienie optymalnej strategii, która zaspokoi potrzeby i oczekiwania Klientów. Mamy doświadczenie w pracy dla branż finansowej (bankowość, ubezpieczenia, spółki giełdowe, NFI), energetycznej, budowlanej i deweloperskiej, medialnej, kulturalnej (kina, teatry, wydawnictwa), tytoniowej, alkoholowej, kosmetycznej, motoryzacyjnej, sportowej, ekologicznej, spożywczej, farmaceutycznej, informatycznej.
Dane kapitałowe
polski kapitał
Najwięksi klienci:
Instytucja Filmowa MAX-FILM , Cloetta Fazer Polska, Centrum Praha, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ambasada Królestwa Norwegii w Warszawie
Informacje dodatkowe:
Planowanie strategiczne, kontakty z mediami, monitorowanie mediów, zarządzanie sytuacją kryzysową, investor relations, PR wewnętrzny, budowa kultury organizacji, przygotowanie koncepcji programów lojalnościowych, opracowanie koncepcji strony internetowej Klienta, pomoc w działaniach adresowanych do społeczności lokalnej, przygotowanie różnorodnych analiz, działalność charytatywna jako narzędzie budowania wizerunku firmy, sponsoring sztuki i sportu, organizacja eventów i imprez specjalnych, akcje społeczne.
<