Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jak stracić fanów w mediach społecznościowych? z jednej strony internauci oczekują ciekawych treści, ale z drugiej nie życzą sobie nadmiernej aktywności marek – wynika z danych zebranych przez firmy fractl i buzzstream. autorzy badania przepytali łącznie 900 internautów. okazuje się, że najwierniejsi są użytkownicy linkedin. 49 proc. respondentów korzystających z tego serwisu przyznało, że nigdy nie przestało śledzić profilu danej marki. dużo mniej przywiązani są użytkownicy facebooka: 25 proc. z nich przyznało, że w okresie ostatniego miesiąca opuściło przynajmniej jeden fanpage. natomiast 12 proc. osób korzystających z twittera uczniło to w okresie kilku dni przed ankietą. dlaczego internauci porzucają śledzenie profili marek? według 21 proc. powodem są nudne i powtarzające się tematy. pozostałe pozycje dotyczą nadmiernej aktywności marek. dla 18 proc. przyczyną jest zbyt duża częstotliwość publikowania postów (powyżej 6 dziennie), 16 proc. internautów przestaje śledzić marki, gdy ich news feedy stają się zbyt zapchane generowanymi przez nie treściami. co natomiast jest najważniejsze dla fanów? nowe treści w postach, które będą miały związek z marką, wciągnięcie internautów w interakcje i stała częstotliwość publikacji postów. (ks). kliknij, aby powiększyć. źródło: adweek.com.
Z jednej strony internauci oczekują ciekawych treści, ale z drugiej nie życzą sobie nadmiernej aktywności marek – wynika z danych zebranych przez firmy Fractl i Buzzstream.
Autorzy badania przepytali łącznie 900 internautów. Okazuje się, że najwierniejsi są użytkownicy LinkedIn. 49 proc. respondentów korzystających z tego serwisu przyznało, że nigdy nie przestało śledzić profilu danej marki. Dużo mniej przywiązani są użytkownicy Facebooka: 25 proc. z nich przyznało, że w okresie ostatniego miesiąca opuściło przynajmniej jeden fanpage. Natomiast 12 proc. osób korzystających z Twittera uczniło to w okresie kilku dni przed ankietą.
Dlaczego internauci porzucają śledzenie profili marek? Według 21 proc. powodem są nudne i powtarzające się tematy. Pozostałe pozycje dotyczą nadmiernej aktywności marek. Dla 18 proc. przyczyną jest zbyt duża częstotliwość publikowania postów (powyżej 6 dziennie), 16 proc. internautów przestaje śledzić marki, gdy ich news feedy stają się zbyt zapchane generowanymi przez nie treściami. Co natomiast jest najważniejsze dla fanów? Nowe treści w postach, które będą miały związek z marką, wciągnięcie internautów w interakcje i stała częstotliwość publikacji postów. (ks)

Kliknij, aby powiększyć
źródło: adweek.com