Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LimeLight. limelight sienna 89/2 warszawa. obszar działalności:. e-pr eventy media relations ocena działań pr. zespół:. bożena wieczorek właścicielka limelight, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do lvmh group (guerlain, benefit cosmetics) w polsce i za granicą. w latach 1992-2010 pracowała jako makijażystka przy projektach w usa, irlandii i polsce. udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient. agnieszka oleszczyk specjalistka ds. pr i organizatorka pokazów mody. pierwsze kroki stawiała w gadu – gadu network, ale karierę w pr rozpoczęła od prestiżowej współpracy z projektantką agatą wojtkiewicz. obecnie zajmuje się obsługą prową oraz organizacją pokazów michała szulca oraz natalii jaroszewskiej (lato 2015). w trakcie kilkuletniej kariery w branży pr obsługiwała takie marki jak the voice of poland, whirlpool, menrad the vision – joop! morgan, jaguar, davidoff, l’wren scott, coctail’me, primamoda. opiekuje się również submarką sold michał szulc oraz główną marką michał szulc. najwięksi klienci:. gosia baczyńska, weave, la biosthetique paris, alessandro international, michał szulc &<.

LimeLight
Sienna 89/2
Warszawa
Obszar działalności:
e-PR
Eventy
Media relations
Ocena działań PR
Zespół:
BOŻENA WIECZOREK
Właścicielka LIMELIGHT, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Doświadczenie zdobywała pracując na stanowiskach managerskich ekskluzywnych marek należących do LVMH Group (Guerlain, Benefit Cosmetics) w Polsce i za granicą. W latach 1992-2010 pracowała jako makijażystka przy projektach w USA, Irlandii i Polsce. Udział w wielu prestiżowych projektach pomógł jej zdobyć doświadczenie zawodowe i znajomość niezwykle wymagającej i szybko zmieniającej się branży kosmetycznej oraz modowej, a także zrozumienia jak działają one na każdym etapie budowy i realizacji, jeśli chodzi o przekaz i wzajemne relacje na linii marka-media oraz media-klient.
AGNIESZKA OLESZCZYK
Specjalistka ds. PR i organizatorka pokazów mody. Pierwsze kroki stawiała w Gadu – Gadu Network, ale karierę w PR rozpoczęła od prestiżowej współpracy z projektantką Agatą Wojtkiewicz. Obecnie zajmuje się obsługą PRową oraz organizacją pokazów Michała Szulca oraz Natalii Jaroszewskiej (lato 2015). W trakcie kilkuletniej kariery w branży PR obsługiwała takie marki jak The Voice of Poland, Whirlpool, Menrad the Vision – Joop!, Morgan, Jaguar, Davidoff, L’Wren Scott, Coctail’me, PRIMAMODA. Opiekuje się również submarką SOLD Michał Szulc oraz główną marką Michał Szulc.
Najwięksi klienci:
Gosia Baczyńska, Weave, La Biosthetique Paris, Alessandro International, Michał Szulc
<