Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Podstawy tworzenia ciekawych treści. często zdarza się, że tytuł przyciąga uwagę, lecz po zapoznaniu się z treścią, żałujemy kliknięcia. o tym, jak tworzyć wartościowe treści, które będą chętnie udostępniane, czytamy w prdaily.com. internauci chętnie czytają i udostępniają treści inspirujące i edukacyjne – wynika z tekstu. 43 proc. chętnie dzieli się natomiast zabawnymi materiałami. dalej czytamy także, że bardzo istotna jest oryginalność. warto zadbać o niepowielanie treści i niewykorzystywanie zdjęć z darmowych baz. okazuje się również, że dobrze odbierane jest informowanie o źródłach danej informacji. czytelnicy chcą sprawdzić podane wiadomości i wiedzieć, skąd pochodzą dane. to buduje u czytelników zaufanie. z kolei komunikaty sprzedażowe zniechęcają odbiorców. 30 proc. konsumentów uważa, że nawet jeśli w materiale tylko wspomniano o produkcie czy usłudze, sprawia to, że tracą zaufanie do autora – czytamy. istotne również, by nie każda udostępniona treść zawierała logo firmy czy link do jej strony albo firmowy hashtag. kliknij, aby powiększyć.
Często zdarza się, że tytuł przyciąga uwagę, lecz po zapoznaniu się z treścią, żałujemy kliknięcia. O tym, jak tworzyć wartościowe treści, które będą chętnie udostępniane, czytamy w prdaily.com.
Internauci chętnie czytają i udostępniają treści inspirujące i edukacyjne – wynika z tekstu. 43 proc. chętnie dzieli się natomiast zabawnymi materiałami. Dalej czytamy także, że bardzo istotna jest oryginalność. Warto zadbać o niepowielanie treści i niewykorzystywanie zdjęć z darmowych baz.
Okazuje się również, że dobrze odbierane jest informowanie o źródłach danej informacji. Czytelnicy chcą sprawdzić podane wiadomości i wiedzieć, skąd pochodzą dane. To buduje u czytelników zaufanie. Z kolei komunikaty sprzedażowe zniechęcają odbiorców. 30 proc. konsumentów uważa, że nawet jeśli w materiale tylko wspomniano o produkcie czy usłudze, sprawia to, że tracą zaufanie do autora – czytamy. Istotne również, by nie każda udostępniona treść zawierała logo firmy czy link do jej strony albo firmowy hashtag.
kliknij, aby powiększyć
