Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Pantene i Under Armour wśród zwycięzców drugiej edycji #Femvertising Awards. platforma dedykowana kobietom, sheknows media, ogłosiła zwycięzców konkursu #femvertising awards 2016. konkurs wyróżnia reklamy, które sprzeciwiają się stereotypom związanym z płcią. adekwatnym dla następnej generacji #femvertising będzie hasło: „bardziej autentyczne portrety ludzi”. tych wartości szukano w reklamach – pisze adweek.com. nagrody przyznawano w m.in. kategoriach: „humor”, „oddziaływanie społeczne”, „inspiracje”, „nagroda publiczności”, „dadvertising”. zwycięzcą kategorii „humor” okazała się marka bud light za „the bud light party: equal pay”. reklama dotyka tematu nierówności w wynagrodzeniach mężczyzn i kobiet. statuetkę w kategorii „oddziaływanie społeczne” otrzymała firma badger&winters za „#womennotobjects”. najbardziej inspirującą reklamą okazała się „rule yourself” autorstwa under armour. nagrodę publiczności zdobyła marka redelephant. doceniono także kampanię organizacji next generation, której celem jest zachęcenie kobiet do podejmowania zawodu informatyka. w tegorocznej edycji dodano także jeszcze jedną kategorię – „dadvertising”. w ten sposób organizatorzy chcieli podkreślić, że walka ze stereotypami dotyczy obu płci. tu laureatem została się marka pantene. (mw). lista laureatów znajduje się tutaj. ***. 21.10 szkolenie femvertising w komunikacji skierowanej do kobiet. kobiety są dziś najbardziej wpływową grupą konsumentów. odpowiadają za ponad 80 proc. decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. zmiany kulturowo-społeczne wykreowały nową personę – shero – silną i świadomą siebie, swoich praw i potrzeb kobietę. nadszedł czas kobiet, a to oznacza dla marek konieczność redefinicji tej grupy konsumentów. szkolenie poprowadzi joanna stopyra, womanology expert, właścicielka beauty management , która rozpoczęła w polsce dyskusję o femvertisingu – nowym nurcie w komunikacji skierowanej do kobiet, który nazywa rehabilitacją marketingu, ekspert akademii proto. sprawdź program.
Platforma dedykowana kobietom, SheKnows Media, ogłosiła zwycięzców konkursu #Femvertising Awards 2016. Konkurs wyróżnia reklamy, które sprzeciwiają się stereotypom związanym z płcią.
Adekwatnym dla następnej generacji #Femvertising będzie hasło: „bardziej autentyczne portrety ludzi”. Tych wartości szukano w reklamach – pisze adweek.com.
Nagrody przyznawano w m.in. kategoriach: „Humor”, „Oddziaływanie społeczne”, „Inspiracje”, „Nagroda publiczności”, „Dadvertising”.
Zwycięzcą kategorii „Humor” okazała się marka Bud Light za „The Bud Light Party: Equal Pay”. Reklama dotyka tematu nierówności w wynagrodzeniach mężczyzn i kobiet.
Statuetkę w kategorii „Oddziaływanie społeczne” otrzymała firma Badger&Winters za „#WomenNotObjects”.
Najbardziej inspirującą reklamą okazała się „Rule yourself” autorstwa Under Armour. Nagrodę publiczności zdobyła marka RedElephant. Doceniono także kampanię organizacji Next Generation, której celem jest zachęcenie kobiet do podejmowania zawodu informatyka.
W tegorocznej edycji dodano także jeszcze jedną kategorię – „Dadvertising”. W ten sposób organizatorzy chcieli podkreślić, że walka ze stereotypami dotyczy obu płci. Tu laureatem została się marka Pantene. (mw)
21.10 SZKOLENIE FEMVERTISING W KOMUNIKACJI SKIEROWANEJ DO KOBIET
Kobiety są dziś najbardziej wpływową grupą konsumentów. Odpowiadają za ponad 80 proc. decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. Zmiany kulturowo-społeczne wykreowały nową personę – shero – silną i świadomą siebie, swoich praw i potrzeb kobietę. Nadszedł czas kobiet, a to oznacza dla marek konieczność redefinicji tej grupy konsumentów. Szkolenie poprowadzi Joanna Stopyra, womanology expert, właścicielka Beauty Management, która rozpoczęła w Polsce dyskusję o femvertisingu – nowym nurcie w komunikacji skierowanej do kobiet, który nazywa rehabilitacją marketingu, ekspert Akademii PRoto.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Pantene i Under Armour wśród zwycięzców drugiej edycji #Femvertising Awards. platforma dedykowana kobietom, sheknows media, ogłosiła zwycięzców konkursu #femvertising awards 2016. konkurs wyróżnia reklamy, które sprzeciwiają się stereotypom związanym z płcią. adekwatnym dla następnej generacji #femvertising będzie hasło: „bardziej autentyczne portrety ludzi”. tych wartości szukano w reklamach – pisze adweek.com. nagrody przyznawano w m.in. kategoriach: „humor”, „oddziaływanie społeczne”, „inspiracje”, „nagroda publiczności”, „dadvertising”. zwycięzcą kategorii „humor” okazała się marka bud light za „the bud light party: equal pay”. reklama dotyka tematu nierówności w wynagrodzeniach mężczyzn i kobiet. statuetkę w kategorii „oddziaływanie społeczne” otrzymała firma badger&winters za „#womennotobjects”. najbardziej inspirującą reklamą okazała się „rule yourself” autorstwa under armour. nagrodę publiczności zdobyła marka redelephant. doceniono także kampanię organizacji next generation, której celem jest zachęcenie kobiet do podejmowania zawodu informatyka. w tegorocznej edycji dodano także jeszcze jedną kategorię – „dadvertising”. w ten sposób organizatorzy chcieli podkreślić, że walka ze stereotypami dotyczy obu płci. tu laureatem została się marka pantene. (mw). lista laureatów znajduje się tutaj. ***. 21.10 szkolenie femvertising w komunikacji skierowanej do kobiet. kobiety są dziś najbardziej wpływową grupą konsumentów. odpowiadają za ponad 80 proc. decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych. zmiany kulturowo-społeczne wykreowały nową personę – shero – silną i świadomą siebie, swoich praw i potrzeb kobietę. nadszedł czas kobiet, a to oznacza dla marek konieczność redefinicji tej grupy konsumentów. szkolenie poprowadzi joanna stopyra, womanology expert, właścicielka beauty management , która rozpoczęła w polsce dyskusję o femvertisingu – nowym nurcie w komunikacji skierowanej do kobiet, który nazywa rehabilitacją marketingu, ekspert akademii proto. sprawdź program.