Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Adam Łaszyn. obecne stanowisko: prezes alert media communications. prezes i założyciel agencji public relations alert media communications i meritumlab oraz wydawnictwa message house. w branży pr od 1998 roku. doradca w zakresie strategii i taktyki komunikacji dziesiątek czołowych polskich firm (m.in. coca-cola, goodyear, kompania piwowarska, novartis, nutricia) i instytucji publicznych (m.in. kprm, rcb, rpd, prokuratura generalna). ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. ceniony trener szkoleń medialnych, kryzysowych i innych form komunikowania. coach medialny. autor poradnika kontaktów z mediami „media i ty”. współautor książki „sztuka public relations” i pierwszego w polsce „leksykonu public relations”. jako kluczowy konsultant przyczynił się do sukcesów parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich kampanii wyborczych platformy obywatelskiej w latach 2006-2011. wykładowca różnych dziedzin pr m.in. w wyższej szkole europejskiej im. ks. józefa tischnera w krakowie (w latach 2009-2013 opiekun studiów podyplomowych pr na tej uczelni), na uniwersytecie ekonomicznym w katowicach, politechnice gdańskiej oraz polskiej edycji london school of public relations. w latach 2006-2008 pełnił funkcję wiceprezesa związku firm public relations, a w latach 2008-2012 wiceprzewodniczącego i przewodniczącego rady zfpr. wcześniej (do 1998 roku) przez wiele lat był dziennikarzem, m.in. programu iii polskiego radia, życia warszawy, expressu wieczornego, czy nowego państwa. specjalizował się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „sułtan terroryzmu” (express wieczorny) jako pierwszy publicysta przedstawił w polskich mediach sylwetkę osamy bin ladena, na długo przed pojawieniem się w polsce terminu al kaida. w marcu 2009 roku został uznany przez redakcję newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych polaków (pozycja 27). z wykształcenia jest prawnikiem – ukończył wydział prawa i administracji uniwersytetu warszawskiego.

Obecne stanowisko:
Prezes Alert Media Communications
Prezes i założyciel agencji public relations Alert Media Communications i MeritumLab oraz Wydawnictwa Message House. W branży PR od 1998 roku. Doradca w zakresie strategii i taktyki komunikacji dziesiątek czołowych polskich firm (m.in. Coca-Cola, Goodyear, Kompania Piwowarska, Novartis, NUTRICIA) i instytucji publicznych (m.in. KPRM, RCB, RPD, Prokuratura Generalna). Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Ceniony trener szkoleń medialnych, kryzysowych i innych form komunikowania. Coach medialny.
Autor poradnika kontaktów z mediami „Media i ty”. Współautor książki „Sztuka Public Relations” i pierwszego w Polsce „Leksykonu Public Relations”.
Jako kluczowy konsultant przyczynił się do sukcesów parlamentarnych, samorządowych i prezydenckich kampanii wyborczych Platformy Obywatelskiej w latach 2006-2011.
Wykładowca różnych dziedzin PR m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie (w latach 2009-2013 opiekun studiów podyplomowych PR na tej uczelni), na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, Politechnice Gdańskiej oraz polskiej edycji London School of Public Relations.
W latach 2006-2008 pełnił funkcję Wiceprezesa Związku Firm Public Relations, a w latach 2008-2012 Wiceprzewodniczącego i Przewodniczącego Rady ZFPR.
Wcześniej (do 1998 roku) przez wiele lat był dziennikarzem, m.in. Programu III Polskiego Radia, Życia Warszawy, Expressu Wieczornego, czy Nowego Państwa. Specjalizował się w tematyce międzynarodowej i polityce obronnej – np. w materiale „Sułtan terroryzmu” (Express Wieczorny) jako pierwszy publicysta przedstawił w polskich mediach sylwetkę Osamy bin Ladena, na długo przed pojawieniem się w Polsce terminu Al Kaida.
W marcu 2009 roku został uznany przez redakcję Newsweeka za jednego z 50 najbardziej wpływowych Polaków (pozycja 27).
Z wykształcenia jest prawnikiem – ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.