Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Sabina Figarska. obecne stanowisko: director w solski communications. sabina figarska jest szefową działu brand communications. w agencji realizowała projekty m.in. dla amazona, amresta, auchana, bsh, colgate-palmolive, develey, dilmah, diora, grycana, lavazzy, czy smyka. jest członkinią grupy pr w iab polska, organizacji pracodawców branży internetowej, do której należy agencja. w latach 2005-2008 pracowała jako konsultantka w agencji m+g, gdzie współpracowała z takimi klientami jak carlsberg, ng2, sfinks, empik media & fashion, unimil i dom development, a jeszcze wcześniej była zatrudniona w nbs public relations, gdzie prowadziła projekty z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji wewnętrznej dla takich klientów jak westdeutsche landesbank polska, bank handlowy, ptc/era gsm, pekaes autotransport czy daewoo motor polska.

Obecne stanowisko:
Director w Solski Communications
Sabina Figarska jest szefową działu Brand Communications. W agencji realizowała projekty m.in. dla Amazona, Amresta, Auchana, BSH, Colgate-Palmolive, Develey, Dilmah, Diora, Grycana, Lavazzy, czy SMYKA. Jest członkinią grupy PR w IAB Polska, organizacji pracodawców branży internetowej, do której należy agencja.
W latach 2005-2008 pracowała jako konsultantka w agencji M+G, gdzie współpracowała z takimi klientami jak Carlsberg, NG2, SFINKS, Empik Media & Fashion, UNIMIL i Dom Development, a jeszcze wcześniej była zatrudniona w NBS Public Relations, gdzie prowadziła projekty z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji wewnętrznej dla takich klientów jak Westdeutsche Landesbank Polska, Bank Handlowy, PTC/Era GSM, PEKAES Autotransport czy Daewoo Motor Polska.