Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Kinga Nurska. obecne stanowisko: communications manager:. communications manager w domu mediowym codemedia. pracuje w dziale branded content & social media, który realizuje działania m.in. dla marek bonduelle i merck. zajmuje się też komunikacją korporacyjną domu mediowego. od września 2009 pracowała jako pr & communications manager w agencji marketingu społeczności internetowych nuorder. była odpowiedzialna za kompleksową komunikację nuorder i spółek zależnych. wcześniej pracowała jako dziennikarka w magazynie i portalu brief, gdzie głównym obszarem jej zainteresowań była branża interaktywna. zdobywała doświadczenie także jako copywriter, m.in. w agencji mather communications i heureka, pracując m.in. dla takich marek jak orlen, zdrovit i rexona. pierwsze doświadczenia w public relations nabyła podczas ponad dwuletniej działalności w warszawskim oddziale stowarzyszenia studentów uczelni technicznych best oraz w międzynarodowym komitecie board of european students of technology, odpowiedzialnym za pr i marketing stowarzyszenia na całym świecie.
Obecne stanowisko:
Communications
Manager:
Communications Manager w domu mediowym Codemedia. Pracuje w dziale branded content & social media, który realizuje działania m.in. dla marek Bonduelle i Merck. Zajmuje się też komunikacją korporacyjną domu mediowego.
Od września 2009 pracowała jako PR & communications manager w agencji marketingu społeczności internetowych NuOrder. Była odpowiedzialna za kompleksową komunikację NuOrder i spółek zależnych.
Wcześniej pracowała jako dziennikarka w magazynie i portalu Brief, gdzie głównym obszarem jej zainteresowań była branża interaktywna. Zdobywała doświadczenie także jako copywriter, m.in. w agencji Mather Communications i Heureka, pracując m.in. dla takich marek jak Orlen, Zdrovit i Rexona.
Pierwsze doświadczenia w public relations nabyła podczas ponad dwuletniej działalności w warszawskim oddziale stowarzyszenia studentów uczelni technicznych BEST oraz w międzynarodowym komitecie Board of European Students of Technology, odpowiedzialnym za PR i marketing stowarzyszenia na całym świecie.