Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Katarzyna Antoniszewska. obecne stanowisko: dyrektor ds. projektów strategicznych w hill+knowlton strategies. w połowie kwietnia 2018 roku katarzyna antoniszewska dołączyła do zespołu kierowniczego hill+knowlton strategies. objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. projektów strategicznych. odpowiada m.in. za rozbudowanie kompetencji zespołu w sektorze lifestyle. katarzyna antoniszewska z branżą public relations jest związana prawie od 20 lat. poprzednio pracowała jako pr manager: ds. digital & e-commerce w grupie tvn, gdzie była odpowiedzialna za całościowe zarządzanie wizerunkiem marki player. zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej. przez ponad 10 lat pracowała w grupie żywiec. zarządzała m.in. całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie transform awards 2012 zdobył nagrodę „gold price for best rebrand by region: baltic region”. była odpowiedzialna również za kształtowanie relacji grupy żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej m.in. przez organizację „festiwalu birofilia”.

Obecne stanowisko:
dyrektor ds. projektów strategicznych w Hill+Knowlton Strategies
W połowie kwietnia 2018 roku Katarzyna Antoniszewska dołączyła do zespołu kierowniczego Hill+Knowlton Strategies. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. projektów strategicznych. Odpowiada m.in. za rozbudowanie kompetencji zespołu w sektorze lifestyle.
Katarzyna Antoniszewska z branżą public relations jest związana prawie od 20 lat. Poprzednio pracowała jako PR
Manager: ds. Digital & E-Commerce w Grupie TVN, gdzie była odpowiedzialna za całościowe zarządzanie wizerunkiem marki Player. Zajmowała się również komunikacją programów z anteny głównej. Przez ponad 10 lat pracowała w Grupie Żywiec. Zarządzała m.in. całościowym procesem rebrandingu firmy, który w międzynarodowym konkursie Transform Awards 2012 zdobył nagrodę „Gold Price for Best Rebrand by region: Baltic region”. Była odpowiedzialna również za kształtowanie relacji Grupy Żywiec ze środowiskami opiniotwórczymi branży piwowarskiej m.in. przez organizację „Festiwalu Birofilia”.