Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mariusz Rzeczkowski. obecne stanowisko: dyrektor marketingu i pr. od 14 września 2020 roku mariusz rzeczkowski pracuje w mahalo media. na stanowisku dyrektora marketingu i pr odpowiada za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami. poprzednio rzeczkowski był dyrektorem marketingu w totolotku (który jest jednym z partnerów mahalo media). z firmą związany był od stycznia 2015 roku – odpowiadał też za działania sponsoringowe oraz pr. wcześniej, od 2010 roku, związany był z agencją polish sport promotion, gdzie realizował projekty marketingu sportowego dla marek takich jak nike, coca-cola czy castrol. jako sport&venue manager: działał także przy realizacji dużych eventów sportowych – m.in. „polish masters”, „super mecz” lechia gdańsk-fc barcelona oraz super enduro world championships. w 2014 roku działał także jako freelancer w zakresie obsługi projektów reklamowych dla takich agencji jak reequest events i mediamocni oraz dla sieci salonów rowerowych airbike.

Obecne stanowisko:
Dyrektor marketingu i PR
Od 14 września 2020 roku Mariusz Rzeczkowski pracuje w Mahalo Media. Na stanowisku dyrektora marketingu i PR odpowiada za działania wizerunkowe, rozwój projektów marketingowych oraz relacje z mediami.
Poprzednio Rzeczkowski był dyrektorem marketingu w Totolotku (który jest jednym z partnerów Mahalo Media). Z firmą związany był od stycznia 2015 roku – odpowiadał też za działania sponsoringowe oraz PR. Wcześniej, od 2010 roku, związany był z agencją Polish Sport Promotion, gdzie realizował projekty marketingu sportowego dla marek takich jak Nike, Coca-Cola czy Castrol. Jako Sport&Venue
Manager: działał także przy realizacji dużych eventów sportowych – m.in. „Polish Masters”, „Super Mecz” Lechia Gdańsk-FC Barcelona oraz Super Enduro World Championships. W 2014 roku działał także jako freelancer w zakresie obsługi projektów reklamowych dla takich agencji jak Reequest Events i MediaMocni oraz dla sieci salonów rowerowych AirBike.