Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Maksymilian Michalczak. obecne stanowisko: head of pr and content marketing w grupie eura7. z początkiem lutego 2022 roku maks michalczak awansował w grupie eura7 na stanowisko head of pr and content marketing. michalczak jest odpowiedzialny za pr i content marketing należących do grupy spółek nofsza (odpowiedzialnej za loterie) oraz viscale (zajmującej się programami lojalnościowymi), a także klientów tych firm. rozszerzone zostały także jego kompetencje w zakresie content marketingu całej grupy i jej klientów. wcześniej, przez pięć lat, pełnił funkcję pr manager:a w agencji abanana należącej do grupy eura7. do jego obowiązków należało koordynowanie prac działu pr, w tym tworzenie kompleksowych koncepcji komunikacji marketingowej dla klientów, utrzymywanie relacji z mediami oraz wzmacnianie wizerunku firmy. od lutego 2016 do lutego 2017 roku był managerem ds. komunikacji w ekstraklasie. poprzednio kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną wisły kraków. w klubie pracował od 2006 roku. funkcje te od lutego 2014 roku do lipca 2015 łączył ze stanowiskiem rzecznika prasowego krakowskiego klubu. absolwent polonistyki. specjalizuje się w edytorstwie i komunikacji medialnej.

Obecne stanowisko:
Head of PR and Content Marketing w Grupie Eura7
Z początkiem lutego 2022 roku Maks Michalczak awansował w Grupie Eura7 na stanowisko Head of PR and Content Marketing. Michalczak jest odpowiedzialny za PR i content marketing należących do grupy spółek Nofsza (odpowiedzialnej za loterie) oraz Viscale (zajmującej się programami lojalnościowymi), a także klientów tych firm. Rozszerzone zostały także jego kompetencje w zakresie content marketingu całej Grupy i jej klientów.
Wcześniej, przez pięć lat, pełnił funkcję PR
Manager:a w agencji Abanana należącej do Grupy Eura7. Do jego obowiązków należało koordynowanie prac działu PR, w tym tworzenie kompleksowych koncepcji komunikacji marketingowej dla klientów, utrzymywanie relacji z mediami oraz wzmacnianie wizerunku firmy.
Od lutego 2016 do lutego 2017 roku był managerem ds. komunikacji w Ekstraklasie.
Poprzednio kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracował od 2006 roku. Funkcje te od lutego 2014 roku do lipca 2015 łączył ze stanowiskiem rzecznika prasowego krakowskiego klubu.
Absolwent polonistyki. Specjalizuje się w edytorstwie i komunikacji medialnej.