Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Magdalena Bugajło. obecne stanowisko: dyrektor ds. komunikacji marketingowej i pr, rzecznik prasowy. magdalena bugajło jest dyrektorem działu komunikacji marketingowej i pr oraz rzecznikiem prasowym w dhl parcel. odpowiada za działania pr, kontakty z mediami, komunikację marketingową, działania csr, partnerstwa, sponsoringi oraz wizerunek marki dhl parcel. ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz mediów społecznościowych. doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach telekomunikacyjnej, logistycznej oraz fmcg. wspiera strategiczne zmiany w organizacji, takie jak fuzje, przejęcia, reorganizacje i zmiany procesów biznesowych. odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej. wcześniej odpowiadała za dział komunikacji korporacyjnej w netii. ukończyła zarządzanie i marketing w akademii im. leona koźmińskiego oraz iberystykę na uniwersytecie warszawskim. jest także absolwentką london school of public relations oraz studiów podyplomowych z zakresu pr.

Obecne stanowisko:
Dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR, Rzecznik Prasowy
Magdalena Bugajło jest dyrektorem działu komunikacji marketingowej i PR oraz rzecznikiem prasowym w DHL Parcel. Odpowiada za działania PR, kontakty z mediami, komunikację marketingową, działania CSR, partnerstwa, sponsoringi oraz wizerunek marki DHL Parcel.
Ekspert w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz mediów społecznościowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branżach telekomunikacyjnej, logistycznej oraz FMCG. Wspiera strategiczne zmiany w organizacji, takie jak fuzje, przejęcia, reorganizacje i zmiany procesów biznesowych. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej. Wcześniej odpowiadała za Dział Komunikacji Korporacyjnej w Netii.
Ukończyła Zarządzanie i Marketing w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz Iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką London School of Public Relations oraz Studiów Podyplomowych z zakresu PR