Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Karolina Ślebocka. obecne stanowisko: dyrektor marketingu w nocowanie.pl. karolina ślebocka jest dyrektorem działu marketingu w nocowanie.pl. to nowe stanowisko w strukturach firmy – uprzednio za zagadnienia związane z marketingiem odpowiadała dyrektor ds. rozwoju produktu, alicja tebim. do obowiązków ślebockiej należą między innymi: opracowywanie i realizacja strategii marketingowej oraz monitorowanie jej efektywności, planowanie i przeprowadzanie działań pr czy reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych. w przeszłości ślebocka kierowała marketingiem w spółce należącej do funduszu inwestycyjnego zamkniętego, która zajmuje się sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości. zarządzała też marką polskiego producenta materiałów stomatologicznych na terenie polski, włoch, rumunii czy szwajcarii. w tym ostatnim kraju przeprowadziła pełny rebranding firmy. ślebocka ukończyła zarządzanie i marketing na uniwersytecie marii curie-skłodowskiej oraz zarządzanie marką w szkole głównej handlowej.

Obecne stanowisko:
dyrektor marketingu w Nocowanie.pl
Karolina Ślebocka jest dyrektorem działu marketingu w Nocowanie.pl. To nowe stanowisko w strukturach firmy – uprzednio za zagadnienia związane z marketingiem odpowiadała dyrektor ds. rozwoju produktu, Alicja Tebim. Do obowiązków Ślebockiej należą między innymi: opracowywanie i realizacja strategii marketingowej oraz monitorowanie jej efektywności, planowanie i przeprowadzanie działań PR czy reprezentowanie firmy na targach i imprezach branżowych.
W przeszłości Ślebocka kierowała marketingiem w spółce należącej do Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego, która zajmuje się sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości. Zarządzała też marką polskiego producenta materiałów stomatologicznych na terenie Polski, Włoch, Rumunii czy Szwajcarii. W tym ostatnim kraju przeprowadziła pełny rebranding firmy.
Ślebocka ukończyła zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej oraz zarządzanie marką w Szkole Głównej Handlowej.