Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mateusz Brzeźniak. obecne stanowisko: account manager: w arskom. account manager w agencji arskom. zarządza obecnie zespołem projektowym, obsługuje kluczowych klientów agencji i sprawuje merytoryczny nadzór nad ofertowaniem. raportuje bezpośrednio do partnerów zarządzających agencji, katarzyny kochniak i pawła sławskiego. w agencji od listopada 2016 roku. odpowiada za kampanie promujące aktywność fizyczną wśród dzieci, m.in. „z podwórka na stadion o puchar tymbarku”, „drużyna energii” oraz „rusz się z kubusiem!”. w przeszłości pracował jako dziennikarz i był związany m.in. z gazetą wyborczą, radiem zet, „fourfourtwo polska” oraz z pogonią szczecin. jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na uniwersytecie warszawskim i uniwersytecie szczecińskim. napisał książkę „budowanie świadomości marki w klubie sportowym”.

Obecne stanowisko:
Account
Manager: w Arskom
Account Manager w agencji Arskom. Zarządza obecnie zespołem projektowym, obsługuje kluczowych klientów agencji i sprawuje merytoryczny nadzór nad ofertowaniem. Raportuje bezpośrednio do partnerów zarządzających agencji, Katarzyny Kochniak i Pawła Sławskiego. W agencji od listopada 2016 roku. Odpowiada za kampanie promujące aktywność fizyczną wśród dzieci, m.in. „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Drużyna Energii” oraz „Rusz się z Kubusiem!”.
W przeszłości pracował jako dziennikarz i był związany m.in. z Gazetą Wyborczą, Radiem ZET, „FourFourTwo Polska” oraz z Pogonią Szczecin.
Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Szczecińskim. Napisał książkę „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”.