Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Agnieszka Pająk. obecne stanowisko: founder my way media. doświadczona pr & social media manager:. była pr & brand manager software house’u rst software masters. wcześniej pr manager mall group polska, międzynarodowej firmy, jednego z liderów na rynku e-commerce w rejonie cee oraz content & marketing manager w grupie trans.eu – jednego z europejskich liderów usług it dla branży transportowej. przez wcześniejsze lata zdobywała doświadczenie z zakresu digital pr-u, pracując dla takich marek jak: volkswagen polska, poczta polska, uroda polska, euro-tax, zibi, czy legimi i volkswagen bank direct. tworzyła strategie social media dla cosmedica, kotanyi, river island (agencja ox media i f11 warszawa). w swoim portfolio ma także pracę dla kreacja pro andrzeja pągowskiego, beaty śniechowskiej – zwyciężczyni masterchefa, szymona brodziaka, wings properties, galeria wnętrz domar, mpay, esthetic medical innovation czy be ceuticals polska. absolwentka nauk społecznych (spec. komunikowanie międzynarodowe), anglistyki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej (spec. kontakty z mediami) na uniwersytecie wrocławskim. studiowała także na uniwersytecie nova w lizbonie i uniwersytecie georgia southern w usa. jest obecnie opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych e-commerce manager i nowoczesny employer branding na wyższej szkole handlowej we wrocławiu oraz wykładowcą akademickim na studiach mba business trends na wyższej szkole bankowej.
Obecne stanowisko:
Founder My Way Media
Doświadczona PR & Social Media
Manager:.
Była PR & Brand Manager software house’u RST Software Masters. Wcześniej PR Manager Mall Group Polska, międzynarodowej firmy, jednego z liderów na rynku e-commerce w rejonie CEE oraz Content & Marketing Manager w Grupie Trans.eu – jednego z europejskich liderów usług IT dla branży transportowej. Przez wcześniejsze lata zdobywała doświadczenie z zakresu digital PR-u, pracując dla takich marek jak: Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ZIBI, czy Legimi i Volkswagen Bank direct. Tworzyła strategie social media dla Cosmedica, Kotanyi, River Island (agencja OX Media i F11 Warszawa). W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Wings Properties, Galeria Wnętrz Domar, mPay, Esthetic Medical Innovation czy Be Ceuticals Polska.
Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała także na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest obecnie opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych E-commerce Manager
i Nowoczesny Employer branding na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz wykładowcą akademickim na studiach MBA Business Trends na Wyższej Szkole Bankowej.