Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Małgorzata Szumowska, Michał Englert i Jakub Orliński stworzyli spot dla BMW. bmw w lipcu 2024 roku zaprezentowało nowy spot reklamowy, który stworzyła dla marki trójka artystów: reżyserka i scenarzystka małgorzata szumowska, operator filmowy i scenarzysta michał englert oraz śpiewak operowy i kontratenor jakub józef orliński. małgorzata szumowska i michał englert wspólnie wyreżyserowali spot dla elektrycznego modelu bmw i7 m70 xdrive. przed kamerą w towarzystwie małgorzaty szumowskiej pojawił się także śpiewak operowy jakub józef orliński, który użyczył też swojego głosu na potrzeby produkcji. jak podkreśla małgorzata szumowska, marka dała artystom niemal całkowitą wolność w tworzeniu filmu. „chcieliśmy stworzyć coś, co odda piękno i czystość głosu, który budzi do życia maszynę. wierzę, że za sprawą niesamowitego świata wykreowanego przez michała englerta udało się to osiągnąć w pełni” – mówi reżyserka. „twórczość artystów jest znana na całym świecie. ich pasja i bezkompromisowość to inspiracja, z którą utożsamia się bmw i pokazuje w ramach najnowszej kampanii” – przekazuje marka. „dostarczanie niezapomnianych przeżyć” – to, jak wyjaśnia producent samochodów, element wspólny łączący trójkę artystów oraz najnowszą kampanię reklamową modelu bmw. „współpraca z małgorzatą, jakubem oraz michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. to artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. jednocześnie pozostają wierni sobie” – mówi kacper studencki, dyrektor marketingu bmw. spot reklamowy będzie prezentowany w polskich kinach w lipcu 2024 roku. został także opublikowany na oficjalnym kanale bmw polska na youtubie. (mb).
BMW w lipcu 2024 roku zaprezentowało nowy spot reklamowy, który stworzyła dla marki trójka artystów: reżyserka i scenarzystka Małgorzata Szumowska, operator filmowy i scenarzysta Michał Englert oraz śpiewak operowy i kontratenor Jakub Józef Orliński.
Małgorzata Szumowska i Michał Englert wspólnie wyreżyserowali spot dla elektrycznego modelu BMW i7 M70 xDrive. Przed kamerą w towarzystwie Małgorzaty Szumowskiej pojawił się także śpiewak operowy Jakub Józef Orliński, który użyczył też swojego głosu na potrzeby produkcji.
Jak podkreśla Małgorzata Szumowska, marka dała artystom niemal całkowitą wolność w tworzeniu filmu. „Chcieliśmy stworzyć coś, co odda piękno i czystość głosu, który budzi do życia maszynę. Wierzę, że za sprawą niesamowitego świata wykreowanego przez Michała Englerta udało się to osiągnąć w pełni” – mówi reżyserka.
„Twórczość artystów jest znana na całym świecie. Ich pasja i bezkompromisowość to inspiracja, z którą utożsamia się BMW i pokazuje w ramach najnowszej kampanii” – przekazuje marka. „Dostarczanie niezapomnianych przeżyć” – to, jak wyjaśnia producent samochodów, element wspólny łączący trójkę artystów oraz najnowszą kampanię reklamową modelu BMW.
„Współpraca z Małgorzatą, Jakubem oraz Michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. To artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. Jednocześnie pozostają wierni sobie” – mówi Kacper Studencki, dyrektor marketingu BMW.
Spot reklamowy będzie prezentowany w polskich kinach w lipcu 2024 roku. Został także opublikowany na oficjalnym kanale BMW Polska na YouTubie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Małgorzata Szumowska, Michał Englert i Jakub Orliński stworzyli spot dla BMW. bmw w lipcu 2024 roku zaprezentowało nowy spot reklamowy, który stworzyła dla marki trójka artystów: reżyserka i scenarzystka małgorzata szumowska, operator filmowy i scenarzysta michał englert oraz śpiewak operowy i kontratenor jakub józef orliński. małgorzata szumowska i michał englert wspólnie wyreżyserowali spot dla elektrycznego modelu bmw i7 m70 xdrive. przed kamerą w towarzystwie małgorzaty szumowskiej pojawił się także śpiewak operowy jakub józef orliński, który użyczył też swojego głosu na potrzeby produkcji. jak podkreśla małgorzata szumowska, marka dała artystom niemal całkowitą wolność w tworzeniu filmu. „chcieliśmy stworzyć coś, co odda piękno i czystość głosu, który budzi do życia maszynę. wierzę, że za sprawą niesamowitego świata wykreowanego przez michała englerta udało się to osiągnąć w pełni” – mówi reżyserka. „twórczość artystów jest znana na całym świecie. ich pasja i bezkompromisowość to inspiracja, z którą utożsamia się bmw i pokazuje w ramach najnowszej kampanii” – przekazuje marka. „dostarczanie niezapomnianych przeżyć” – to, jak wyjaśnia producent samochodów, element wspólny łączący trójkę artystów oraz najnowszą kampanię reklamową modelu bmw. „współpraca z małgorzatą, jakubem oraz michałem idealnie oddaje to, co chcemy przekazać światu jako marka. to artyści wielkiego kalibru odnoszący międzynarodowe sukcesy w swoich dziedzinach. jednocześnie pozostają wierni sobie” – mówi kacper studencki, dyrektor marketingu bmw. spot reklamowy będzie prezentowany w polskich kinach w lipcu 2024 roku. został także opublikowany na oficjalnym kanale bmw polska na youtubie. (mb).