Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marta Bełza awansuje w Garden of Words Group. w sierpniu 2024 roku garden of words group powiadomiło o awansie marty bełzy, która objęła nowo utworzone stanowisko corporate affairs directora. nowa funkcja ma wzmocnić pion działu korporacyjnego w agencji oraz w spółce fresh think, specjalizującej się w tym obszarze w ramach grupy. marta bełza odpowiada za rozwijanie obsługi klientów z zakresu całościowego zarządzania kryzysowego, wspierania marek osobistych i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami. bełza dotychczas pełniła w agencji funkcję head of reputation management. do jej zadań należały rozwój i koordynacja projektów z obszaru pr-u korporacyjnego i public affairs dla czołowych marek na rynku polskim i międzynarodowym, a także zarządzanie komunikacją kryzysową. wcześniej odgrywała rolę rzeczniczki prasowej i dyrektorki marketingu i komunikacji w spółce medycznej scanmed. była również związana m.in. z takimi agencjami jak 38content communication czy synertime. poprzednio pracowała także jako dziennikarka w „gazecie wyborczej”. (ao).
W sierpniu 2024 roku Garden of Words Group powiadomiło o awansie Marty Bełzy, która objęła nowo utworzone stanowisko Corporate Affairs Directora. Nowa funkcja ma wzmocnić pion działu korporacyjnego w agencji oraz w spółce Fresh Think, specjalizującej się w tym obszarze w ramach grupy.
Marta Bełza odpowiada za rozwijanie obsługi klientów z zakresu całościowego zarządzania kryzysowego, wspierania marek osobistych i budowania relacji z kluczowymi interesariuszami.
Bełza dotychczas pełniła w agencji funkcję Head of Reputation Management. Do jej zadań należały rozwój i koordynacja projektów z obszaru PR-u korporacyjnego i public affairs dla czołowych marek na rynku polskim i międzynarodowym, a także zarządzanie komunikacją kryzysową.
Wcześniej odgrywała rolę rzeczniczki prasowej i dyrektorki marketingu i komunikacji w spółce medycznej Scanmed. Była również związana m.in. z takimi agencjami jak 38Content Communication czy Synertime. Poprzednio pracowała także jako dziennikarka w „Gazecie Wyborczej”. (ao)