Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
eSky.pl zachęca do city breaków w kampanii z polskimi celebrytami. w sierpniu 2024 roku platforma podróży esky.pl poinformowała o starcie jesiennej kampanii „city break to my” skupiającej się na promocji oferty pakietów dynamicznych łączących lot i hotel w jednej rezerwacji. do akcji zaangażowano polskie gwiazdy, które użyczyły swoich głosów w specjalnych spotach. wszystkie oferty, które są promowane w kampanii, zostały pogrupowane w kategorie tematyczne, takie jak „zwiedzanie”, „w męskim stylu”, „smakowanie”, „błogie lenistwo na plaży”, „rodzinne i bajkowe podróże” oraz „natura”. jak przekazują twórcy akcji w komunikacie prasowym, tego typu rozwiązanie ma pomóc konsumentom w wyborze oferty, która w pełni zaspokoi ich potrzeby i będzie odpowiadała ich stylowi podróżowania. ponadto, pomysł ten ma także pozwolić platformie wyróżnić się na tle konkurencji. w ramach akcji powstały specjalne spoty, w których postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu zachęcają do wybrania się na jesienne city breaki. w filmach nie pokazują jednak swoich twarzy, występując jedynie w roli lektorów. wśród nich są m.in. cezary pazura, aktor, reżyser i producent, pascal brodnicki, francusko-polski kucharz i bloger kulinarny, a także gwiazdy programów telewizyjnych i twórcy bajek. jak wspomina inga wawrzyniak-gacek, marketing & communications director w grupie esky, postacie zostały dopasowane do różnych rodzajów wypoczynku w zależności od skojarzeń, jakie budzą. źródło: youtube.com/esky_pl. współpraca z polskimi celebrytami w roli lektorów jest centralnym punktem kampanii na polskim rynku. akcja będzie prowadzona w digitalowych kanałach, takich jak youtube, platformy vod, media społecznościowe czy banery w google display network. będzie ona promowana także za pomocą wielkoformatowych siatek w warszawie i katowicach oraz billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk. pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów city break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w rumunii, bułgarii, chorwacji i na węgrzech. opracowaniem pomysłu kreatywnego zajął się wewnętrzny dział marketingu esky we współpracy z agencją pro loko. zakup mediów realizowany jest in-house przez esky ze wsparciem domu mediowego starcom. kampania potrwa do końca października 2024 roku. (ao).
W sierpniu 2024 roku platforma podróży eSky.pl poinformowała o starcie jesiennej kampanii „City break to MY” skupiającej się na promocji oferty pakietów dynamicznych łączących lot i hotel w jednej rezerwacji. Do akcji zaangażowano polskie gwiazdy, które użyczyły swoich głosów w specjalnych spotach.
Wszystkie oferty, które są promowane w kampanii, zostały pogrupowane w kategorie tematyczne, takie jak „Zwiedzanie”, „W męskim stylu”, „Smakowanie”, „Błogie lenistwo na plaży”, „Rodzinne i bajkowe podróże” oraz „Natura”. Jak przekazują twórcy akcji w komunikacie prasowym, tego typu rozwiązanie ma pomóc konsumentom w wyborze oferty, która w pełni zaspokoi ich potrzeby i będzie odpowiadała ich stylowi podróżowania. Ponadto, pomysł ten ma także pozwolić platformie wyróżnić się na tle konkurencji.
W ramach akcji powstały specjalne spoty, w których postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu zachęcają do wybrania się na jesienne city breaki. W filmach nie pokazują jednak swoich twarzy, występując jedynie w roli lektorów. Wśród nich są m.in. Cezary Pazura, aktor, reżyser i producent, Pascal Brodnicki, francusko-polski kucharz i bloger kulinarny, a także gwiazdy programów telewizyjnych i twórcy bajek. Jak wspomina Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky, postacie zostały dopasowane do różnych rodzajów wypoczynku w zależności od skojarzeń, jakie budzą.
Źródło: youtube.com/eSky_pl
Współpraca z polskimi celebrytami w roli lektorów jest centralnym punktem kampanii na polskim rynku. Akcja będzie prowadzona w digitalowych kanałach, takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe czy banery w Google Display Network. Będzie ona promowana także za pomocą wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach oraz billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk. Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.
Opracowaniem pomysłu kreatywnego zajął się wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.
Kampania potrwa do końca października 2024 roku. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
eSky.pl zachęca do city breaków w kampanii z polskimi celebrytami. w sierpniu 2024 roku platforma podróży esky.pl poinformowała o starcie jesiennej kampanii „city break to my” skupiającej się na promocji oferty pakietów dynamicznych łączących lot i hotel w jednej rezerwacji. do akcji zaangażowano polskie gwiazdy, które użyczyły swoich głosów w specjalnych spotach. wszystkie oferty, które są promowane w kampanii, zostały pogrupowane w kategorie tematyczne, takie jak „zwiedzanie”, „w męskim stylu”, „smakowanie”, „błogie lenistwo na plaży”, „rodzinne i bajkowe podróże” oraz „natura”. jak przekazują twórcy akcji w komunikacie prasowym, tego typu rozwiązanie ma pomóc konsumentom w wyborze oferty, która w pełni zaspokoi ich potrzeby i będzie odpowiadała ich stylowi podróżowania. ponadto, pomysł ten ma także pozwolić platformie wyróżnić się na tle konkurencji. w ramach akcji powstały specjalne spoty, w których postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu zachęcają do wybrania się na jesienne city breaki. w filmach nie pokazują jednak swoich twarzy, występując jedynie w roli lektorów. wśród nich są m.in. cezary pazura, aktor, reżyser i producent, pascal brodnicki, francusko-polski kucharz i bloger kulinarny, a także gwiazdy programów telewizyjnych i twórcy bajek. jak wspomina inga wawrzyniak-gacek, marketing & communications director w grupie esky, postacie zostały dopasowane do różnych rodzajów wypoczynku w zależności od skojarzeń, jakie budzą. źródło: youtube.com/esky_pl. współpraca z polskimi celebrytami w roli lektorów jest centralnym punktem kampanii na polskim rynku. akcja będzie prowadzona w digitalowych kanałach, takich jak youtube, platformy vod, media społecznościowe czy banery w google display network. będzie ona promowana także za pomocą wielkoformatowych siatek w warszawie i katowicach oraz billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk. pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów city break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w rumunii, bułgarii, chorwacji i na węgrzech. opracowaniem pomysłu kreatywnego zajął się wewnętrzny dział marketingu esky we współpracy z agencją pro loko. zakup mediów realizowany jest in-house przez esky ze wsparciem domu mediowego starcom. kampania potrwa do końca października 2024 roku. (ao).