Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu. Szkolenie online IMM. w czwartek 26 września 2024 roku o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów pr i marketingu”, które organizuje instytut monitorowania mediów. szkolenie poprowadzą miłosz sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz robert sadowski, digital marketing manager w imm. eksperci na przykładzie platformy imm pokażą wszystkie kluczowe funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. szkolenie obejmuje wyszukiwanie i analizę danych z materiałów ze wszystkich typów mediów: internetu, social media, podcastów, prasy, radia i telewizji. agenda spotkania:. wyszukiwanie publikacji z mediów. grupowanie znalezionych materiałów. wskaźniki efektywności. ustawianie alertów i powiadomień. raportowanie wyników. eksport danych i wykresów. szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach pr, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które właśnie rozpoczynają monitorowanie mediów lub już korzystają z narzędzi do monitoringu mediów. udział w szkoleniu uprawnia do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą platformy imm. udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. zapisu można dokonać na stronie.
W czwartek 26 września 2024 roku o godzinie 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Najważniejsze funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki dla działów PR i marketingu”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Szkolenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.
Eksperci na przykładzie Platformy IMM pokażą wszystkie kluczowe funkcjonalności narzędzia do monitoringu marki i konkurencji. Szkolenie obejmuje wyszukiwanie i analizę danych z materiałów ze wszystkich typów mediów: internetu, social media, podcastów, prasy, radia i telewizji.
Agenda spotkania:
- Wyszukiwanie publikacji z mediów
- Grupowanie znalezionych materiałów
- Wskaźniki efektywności
- Ustawianie alertów i powiadomień
- Raportowanie wyników
- Eksport danych i wykresów
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących w działach PR, marketingu, komunikacji i obsługi social mediów, które właśnie rozpoczynają monitorowanie mediów lub już korzystają z narzędzi do monitoringu mediów.
Udział w szkoleniu uprawnia do uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobycie wiedzy i umiejętności pozwalających na samodzielne monitorowanie mediów dla własnej marki lub klientów agencyjnych z pomocą Platformy IMM.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapisu można dokonać na stronie.