Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„TVP Info – włącz się na nowo”. Stacja informacyjna w nowej odsłonie. 30 września 2024 roku kanał informacyjny tvp info ruszył z nową kampanią wizerunkową „tvp info – włącz się na nowo”, której celem jest „wzmocnienie newsowego charakteru tvp info i zerwanie z wizerunkiem stacji propagandowej”. ponadto stacja poinformowała o odświeżeniu identyfikacji wizualnej. tvp info będzie też nadawane z nowego studia. nową odsłonę tvp info ma promować kampania reklamowa w mediach, która obejmie telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania online. w ramach kampanii powstał także spot „tvp info – włącz się na nowo”, który dostępny jest na kanale stacji na youtubie. w spocie stacja wykorzystuje urywki materiałów pochodzące programów tvp z lat 2016-2023 z dopiskiem „to już przeszłość”. tvp info zaprezentowało też zmiany w identyfikacji wizualnej, które obejmują nowe logo i oprawę graficzną, w tym oprawę paskowo-belkową oraz oprawy poszczególnych programów i pasm. zmiany dotyczą anteny tvp info, portal tvp.info oraz wszystkie profile stacji w mediach społecznościowych. jak informuje tvp, w najbliższym czasie zmieni się również wygląd aplikacji mobilnej. „nowe studio, logotyp i oprawa tvp info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. hasło »tvp info – włącz się na nowo« to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie polaków. jako stacja newsowa stawiamy na szybką i rzetelną informację” – przekazał grzegorz sajór, dyrektor telewizyjnej agencji informacyjnej. w ramach odświeżenia wizerunku stacji premierę ma także nowy program informacyjny „dzień w godzinę”, który poprowadzi dominika komarnicka. ma on stanowić codzienne podsumowanie najważniejszych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych zarówno z kraju, jak i ze świata – informuje stacja w komunikacie prasowym. za działania reklamowe oraz nową oprawę wizualną tvp info odpowiadają zespoły telewizji polskiej. (kn).
30 września 2024 roku kanał informacyjny TVP Info ruszył z nową kampanią wizerunkową „TVP Info – włącz się na nowo”, której celem jest „wzmocnienie newsowego charakteru TVP Info i zerwanie z wizerunkiem stacji propagandowej”. Ponadto stacja poinformowała o odświeżeniu identyfikacji wizualnej. TVP Info będzie też nadawane z nowego studia.
Nową odsłonę TVP Info ma promować kampania reklamowa w mediach, która obejmie telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania online.
W ramach kampanii powstał także spot „TVP Info – włącz się na nowo”, który dostępny jest na kanale stacji na YouTubie.
W spocie stacja wykorzystuje urywki materiałów pochodzące programów TVP z lat 2016-2023 z dopiskiem „To już przeszłość”.
TVP Info zaprezentowało też zmiany w identyfikacji wizualnej, które obejmują nowe logo i oprawę graficzną, w tym oprawę paskowo-belkową oraz oprawy poszczególnych programów i pasm. Zmiany dotyczą anteny TVP Info, portal TVP.info oraz wszystkie profile stacji w mediach społecznościowych. Jak informuje TVP, w najbliższym czasie zmieni się również wygląd aplikacji mobilnej.
„Nowe studio, logotyp i oprawa TVP Info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. Naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. Hasło »TVP Info – włącz się na nowo« to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie Polaków. Jako stacja newsowa stawiamy na szybką i rzetelną informację” – przekazał Grzegorz Sajór, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
W ramach odświeżenia wizerunku stacji premierę ma także nowy program informacyjny „Dzień w godzinę”, który poprowadzi Dominika Komarnicka. Ma on stanowić codzienne podsumowanie najważniejszych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych zarówno z kraju, jak i ze świata – informuje stacja w komunikacie prasowym.
Za działania reklamowe oraz nową oprawę wizualną TVP Info odpowiadają zespoły Telewizji Polskiej. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„TVP Info – włącz się na nowo”. Stacja informacyjna w nowej odsłonie. 30 września 2024 roku kanał informacyjny tvp info ruszył z nową kampanią wizerunkową „tvp info – włącz się na nowo”, której celem jest „wzmocnienie newsowego charakteru tvp info i zerwanie z wizerunkiem stacji propagandowej”. ponadto stacja poinformowała o odświeżeniu identyfikacji wizualnej. tvp info będzie też nadawane z nowego studia. nową odsłonę tvp info ma promować kampania reklamowa w mediach, która obejmie telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania online. w ramach kampanii powstał także spot „tvp info – włącz się na nowo”, który dostępny jest na kanale stacji na youtubie. w spocie stacja wykorzystuje urywki materiałów pochodzące programów tvp z lat 2016-2023 z dopiskiem „to już przeszłość”. tvp info zaprezentowało też zmiany w identyfikacji wizualnej, które obejmują nowe logo i oprawę graficzną, w tym oprawę paskowo-belkową oraz oprawy poszczególnych programów i pasm. zmiany dotyczą anteny tvp info, portal tvp.info oraz wszystkie profile stacji w mediach społecznościowych. jak informuje tvp, w najbliższym czasie zmieni się również wygląd aplikacji mobilnej. „nowe studio, logotyp i oprawa tvp info to nie tylko zmiana wizualna, ale przede wszystkim symbol nowego początku. naszym celem jest odbudowywanie zaufania wśród widzów i budowa oferty programowej dla tych, którzy szukają pełnego obrazu rzeczywistości. hasło »tvp info – włącz się na nowo« to nie tylko slogan, ale też zaproszenie do stacji telewizyjnej, która przez lata utraciła zaufanie polaków. jako stacja newsowa stawiamy na szybką i rzetelną informację” – przekazał grzegorz sajór, dyrektor telewizyjnej agencji informacyjnej. w ramach odświeżenia wizerunku stacji premierę ma także nowy program informacyjny „dzień w godzinę”, który poprowadzi dominika komarnicka. ma on stanowić codzienne podsumowanie najważniejszych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych zarówno z kraju, jak i ze świata – informuje stacja w komunikacie prasowym. za działania reklamowe oraz nową oprawę wizualną tvp info odpowiadają zespoły telewizji polskiej. (kn).