Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Publicis Groupe i Fundacja Siepomaga z kampanią na rzecz powodzian. 8 października 2024 roku ruszyła kampania charytatywna „po powodzi”, zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do publicis groupe. akcja ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi, w tym nysę, lewin brzeski, prudnik, strzeleczki, czechowice-dziedzice, ustroń, pszczynę czy krzyżanowice. „doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. w takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy. dziękuję naszym agencjom, fundacji siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. to jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej” – mówi piotr piętka, ceo publicis groupe w polsce, krajach bałtyckich i w ukrainie. w ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, wideo do mediów społecznościowych i digitalu, formaty ooh i dooh, artykuły do wybranych mediów oraz materiały digitalowe dla retailu. stworzono także stronę internetową popowodzi2024.pl, która automatycznie przekierowuje do zbiórek utworzonych w portalu siepomaga.pl. platforma zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, co oznacza, że do potrzebujących trafia 100 proc. wpłat. jak przekazuje publicis groupe w komunikacie prasowym, każdy może zdecydować, który powiat chciałby wesprzeć. dzięki temu akcja pomocy dla powodzian staje się nie tylko bardziej personalna, ale także bezpośrednia. źródło: youtube.com/powerofone9420. kreacje przedstawiają adaptację głośnej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał plakat „pomocy” autorstwa michała bobrowskiego, ówczesnego art directora leo burnett. w obecnej odsłonie bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. w formatach wideo głosu użyczył lektor łukasz talik. za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają leo burnett warszawa i publicis worldwide, za obsługę mediową – spark foundry i pmx, a za produkcję – prodigious. komunikacją pr zajmuje się agencja msl. do akcji przyłączyły się również media. powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy online, w tym agora, bauer, burda, filmweb, infor, listonic, polityka, puls biznesu, rasp, teads, tvn warner bros. discovery, wirtualna polska, grupa zpr media, wydawcy telewizyjni, w tym tvn warner bros. discovery, polsat, mea salus, przedstawiciele ooh, w tym m.in. ams, clear channel, ims, media miejskie, screen network, ströer, synergic, prasa agora, bauer, polityka, puls biznesu, oraz retailerzy, w tym empik, leroy merlin, grupa olx i tik tok reprezentujący media społecznościowe. działania w wymienionych mediach będą prowadzone do końca listopada 2024 roku. (ao). zdjęcie główne: youtube.com/powerofone9420.
8 października 2024 roku ruszyła kampania charytatywna „Po powodzi”, zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe. Akcja ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi, w tym Nysę, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki, Czechowice-Dziedzice, Ustroń, Pszczynę czy Krzyżanowice.
„Doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. W takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. Nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy. Dziękuję naszym agencjom, Fundacji Siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. To jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej” – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.
W ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, wideo do mediów społecznościowych i digitalu, formaty OOH i DOOH, artykuły do wybranych mediów oraz materiały digitalowe dla retailu. Stworzono także stronę internetową popowodzi2024.pl, która automatycznie przekierowuje do zbiórek utworzonych w portalu Siepomaga.pl. Platforma zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, co oznacza, że do potrzebujących trafia 100 proc. wpłat. Jak przekazuje Publicis Groupe w komunikacie prasowym, każdy może zdecydować, który powiat chciałby wesprzeć. Dzięki temu akcja pomocy dla powodzian staje się nie tylko bardziej personalna, ale także bezpośrednia.
Źródło: youtube.com/powerofone9420
Kreacje przedstawiają adaptację głośnej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał plakat „Pomocy” autorstwa Michała Bobrowskiego, ówczesnego Art Directora Leo Burnett. W obecnej odsłonie Bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. W formatach wideo głosu użyczył lektor Łukasz Talik.
Za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają Leo Burnett Warszawa i Publicis Worldwide, za obsługę mediową – Spark Foundry i PMX, a za produkcję – Prodigious. Komunikacją PR zajmuje się agencja MSL.
Do akcji przyłączyły się również media. Powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy online, w tym Agora, Bauer, Burda, Filmweb, Infor, Listonic, Polityka, Puls Biznesu, RASP, Teads, TVN Warner Bros. Discovery, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media, wydawcy telewizyjni, w tym TVN Warner Bros. Discovery, Polsat, Mea Salus, przedstawiciele OOH, w tym m.in. AMS, Clear Channel, IMS, Media Miejskie, Screen Network, Ströer, Synergic, Prasa Agora, Bauer, Polityka, Puls Biznesu, oraz retailerzy, w tym Empik, Leroy Merlin, Grupa OLX i Tik Tok reprezentujący media społecznościowe. Działania w wymienionych mediach będą prowadzone do końca listopada 2024 roku. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Publicis Groupe i Fundacja Siepomaga z kampanią na rzecz powodzian. 8 października 2024 roku ruszyła kampania charytatywna „po powodzi”, zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do publicis groupe. akcja ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi, w tym nysę, lewin brzeski, prudnik, strzeleczki, czechowice-dziedzice, ustroń, pszczynę czy krzyżanowice. „doskonale wiemy, że tragedia, która spotkała mieszkańców zniszczonych terenów, wkrótce zniknie z programów newsowych, a tam na miejscu wciąż trwa walka o przetrwanie. w takich momentach możemy udowodnić, że kreacja, zaangażowanie i współpraca ekspertów od marketingu, nowoczesnych technologii i komunikacji mają ogromną moc. nasza kampania ma sprawić, że potrzeby ludzi dotkniętych tragedią wciąż będą nas poruszać i zachęcać do pomocy. dziękuję naszym agencjom, fundacji siepomaga i wszystkim partnerom mediowym oraz retailmediowym, którzy zgodzili się dołączyć do naszej akcji. to jest ten moment, kiedy na pewno czujemy, że razem robimy więcej” – mówi piotr piętka, ceo publicis groupe w polsce, krajach bałtyckich i w ukrainie. w ramach kampanii powstały spoty telewizyjne, wideo do mediów społecznościowych i digitalu, formaty ooh i dooh, artykuły do wybranych mediów oraz materiały digitalowe dla retailu. stworzono także stronę internetową popowodzi2024.pl, która automatycznie przekierowuje do zbiórek utworzonych w portalu siepomaga.pl. platforma zrzekła się jakichkolwiek prowizji od darowizn, co oznacza, że do potrzebujących trafia 100 proc. wpłat. jak przekazuje publicis groupe w komunikacie prasowym, każdy może zdecydować, który powiat chciałby wesprzeć. dzięki temu akcja pomocy dla powodzian staje się nie tylko bardziej personalna, ale także bezpośrednia. źródło: youtube.com/powerofone9420. kreacje przedstawiają adaptację głośnej akcji z 1997 roku, w ramach której powstał plakat „pomocy” autorstwa michała bobrowskiego, ówczesnego art directora leo burnett. w obecnej odsłonie bobrowski przygotował alfabet, który został użyty w tworzeniu kreacji z nazwami konkretnych miejscowości. w formatach wideo głosu użyczył lektor łukasz talik. za kreację wielokanałowej kampanii charytatywnej odpowiadają leo burnett warszawa i publicis worldwide, za obsługę mediową – spark foundry i pmx, a za produkcję – prodigious. komunikacją pr zajmuje się agencja msl. do akcji przyłączyły się również media. powierzchni reklamowej i czasu antenowego bezpłatnie udzielą wydawcy online, w tym agora, bauer, burda, filmweb, infor, listonic, polityka, puls biznesu, rasp, teads, tvn warner bros. discovery, wirtualna polska, grupa zpr media, wydawcy telewizyjni, w tym tvn warner bros. discovery, polsat, mea salus, przedstawiciele ooh, w tym m.in. ams, clear channel, ims, media miejskie, screen network, ströer, synergic, prasa agora, bauer, polityka, puls biznesu, oraz retailerzy, w tym empik, leroy merlin, grupa olx i tik tok reprezentujący media społecznościowe. działania w wymienionych mediach będą prowadzone do końca listopada 2024 roku. (ao). zdjęcie główne: youtube.com/powerofone9420.