Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Stereotypy nie pracują”. Bank BNP Paribas chce walczyć z przekonaniami na temat pokolenia Z na rynku pracy. w październiku 2024 roku bank bnp paribas ruszył z nową kampanią employer brandingową promowaną hasłem „stereotypy nie pracują”. celem inicjatywy jest obalenie mitów na temat młodych ludzi z pokolenia z na rynku pracy oraz zwrócenie uwagi na to, jak stereotypowo postrzegana jest praca w banku. do udziału w kampanii zostali zaproszeni influencerzy – przedstawiciele i przedstawicielki pokolenia z. jak zwracają uwagę organizatorzy inicjatywy, pokolenie z często spotyka się z negatywnymi stereotypami. „zetkom” przypisuje się cechy takie jak nadmierna pewność siebie, roszczeniowość, nielojalność czy unikanie dodatkowego wysiłku. takiemu obrazowi zaprzeczają jednak wyniki badania „młodzi i dorośli” przeprowadzonego przez ircenter. pokazuje ono bowiem, że ponad połowa osób poniżej 24 roku życia studiuje lub się uczy, a 68 proc. osób w wieku 20-24 lat pracuje, utrzymując się z własnych dochodów. ponadto 90 proc. respondentów z pokolenia z wskazywało, że kluczowym celem jest dla nich osiągnięcie stabilizacji finansowej, a 65 proc. „zetek” deklaruje, że świadomie zarządza swoimi finansami. „młodzi chcą pracy, która zapewni im stabilność, ale też będzie zgodna z ich wartościami. badanie pokazuje, że są ambitni i świadomi swoich priorytetów” – zwraca uwagę magdalena pilarska, menadżerka ds. employer brandingu i komunikacji w banku bnp paribas. „chcą odnosić sukcesy, ale nie rezygnując z życia osobistego. obserwując doświadczenia rodziców, młodzi widzą, że nadmiar obowiązków nie zawsze prowadzi do lepszego życia. dlatego stawiają na unikanie wypalenia zawodowego oraz dbanie o relacje i zdrowie psychiczne” – podkreśla. w związku z tym bnp paribas wystartował z inicjatywą, która ma na celu pokazanie prawdziwego oblicza pokolenia z na rynku pracy. przy tej okazji organizatorzy chcą także obalić mity związane z pracą w banku, która kojarzy się młodym ludziom z biurokracją, brakiem elastyczności i innowacyjności czy sztywną kulturą organizacyjną. „ten stereotypowy obraz banku jako »instytucji starej daty« sprawia, że młode pokolenie, ceniące nowoczesne technologie, szybkie tempo działania oraz równowagę między pracą, a życiem prywatnym, często nie dostrzega, że współczesne banki to dynamiczne organizacje, oferujące innowacyjne środowisko pracy i liczne możliwości rozwoju zawodowego” – przekazują organizatorzy. osią kampanii jest spot, w którym bank bnp paribas oddał głos przedstawicielom pokolenia z, by mogli zmierzyć się ze stereotypami na swój temat. bohaterami spotu są influencerzy, w tym m.in. @the.olivetheory, @to_sie_nie_dzieje, @ochlopcze czy @domekgames_. w ramach akcji przygotowane także serię rozmów influencerów z pracownikami bnp paribas, które mają przybliżyć, jak w rzeczywistości wygląda praca w banku. wszystkie rozmowy z przedstawicielami pokolenia z dostępne są na stronie. działania związane z kampanią będą emitowane na profilach banku na instagramie, facebooku, youtubie i tiktoku, a także u wydawców branżowych. za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja garden of words, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa havas media. (kn). zdjęcie główne: youtube.com/bnpparibasplbank.
W październiku 2024 roku Bank BNP Paribas ruszył z nową kampanią employer brandingową promowaną hasłem „Stereotypy nie pracują”. Celem inicjatywy jest obalenie mitów na temat młodych ludzi z pokolenia Z na rynku pracy oraz zwrócenie uwagi na to, jak stereotypowo postrzegana jest praca w banku. Do udziału w kampanii zostali zaproszeni influencerzy – przedstawiciele i przedstawicielki pokolenia Z.
Jak zwracają uwagę organizatorzy inicjatywy, pokolenie Z często spotyka się z negatywnymi stereotypami. „Zetkom” przypisuje się cechy takie jak nadmierna pewność siebie, roszczeniowość, nielojalność czy unikanie dodatkowego wysiłku.
Takiemu obrazowi zaprzeczają jednak wyniki badania „Młodzi i Dorośli” przeprowadzonego przez IRCenter. Pokazuje ono bowiem, że ponad połowa osób poniżej 24 roku życia studiuje lub się uczy, a 68 proc. osób w wieku 20-24 lat pracuje, utrzymując się z własnych dochodów. Ponadto 90 proc. respondentów z pokolenia Z wskazywało, że kluczowym celem jest dla nich osiągnięcie stabilizacji finansowej, a 65 proc. „Zetek” deklaruje, że świadomie zarządza swoimi finansami.
„Młodzi chcą pracy, która zapewni im stabilność, ale też będzie zgodna z ich wartościami. Badanie pokazuje, że są ambitni i świadomi swoich priorytetów” – zwraca uwagę Magdalena Pilarska, menadżerka ds. employer brandingu i komunikacji w Banku BNP Paribas. „Chcą odnosić sukcesy, ale nie rezygnując z życia osobistego. Obserwując doświadczenia rodziców, młodzi widzą, że nadmiar obowiązków nie zawsze prowadzi do lepszego życia. Dlatego stawiają na unikanie wypalenia zawodowego oraz dbanie o relacje i zdrowie psychiczne” – podkreśla.
W związku z tym BNP Paribas wystartował z inicjatywą, która ma na celu pokazanie prawdziwego oblicza pokolenia Z na rynku pracy. Przy tej okazji organizatorzy chcą także obalić mity związane z pracą w banku, która kojarzy się młodym ludziom z biurokracją, brakiem elastyczności i innowacyjności czy sztywną kulturą organizacyjną.
„Ten stereotypowy obraz banku jako »instytucji starej daty« sprawia, że młode pokolenie, ceniące nowoczesne technologie, szybkie tempo działania oraz równowagę między pracą, a życiem prywatnym, często nie dostrzega, że współczesne banki to dynamiczne organizacje, oferujące innowacyjne środowisko pracy i liczne możliwości rozwoju zawodowego” – przekazują organizatorzy.
Osią kampanii jest spot, w którym bank BNP Paribas oddał głos przedstawicielom pokolenia Z, by mogli zmierzyć się ze stereotypami na swój temat. Bohaterami spotu są influencerzy, w tym m.in. @the.olivetheory, @to_sie_nie_dzieje, @ochlopcze czy @domekgames_.
W ramach akcji przygotowane także serię rozmów influencerów z pracownikami BNP Paribas, które mają przybliżyć, jak w rzeczywistości wygląda praca w banku. Wszystkie rozmowy z przedstawicielami pokolenia Z dostępne są na stronie.
Działania związane z kampanią będą emitowane na profilach banku na Instagramie, Facebooku, YouTubie i TikToku, a także u wydawców branżowych.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Garden of Words, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Havas Media. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Stereotypy nie pracują”. Bank BNP Paribas chce walczyć z przekonaniami na temat pokolenia Z na rynku pracy. w październiku 2024 roku bank bnp paribas ruszył z nową kampanią employer brandingową promowaną hasłem „stereotypy nie pracują”. celem inicjatywy jest obalenie mitów na temat młodych ludzi z pokolenia z na rynku pracy oraz zwrócenie uwagi na to, jak stereotypowo postrzegana jest praca w banku. do udziału w kampanii zostali zaproszeni influencerzy – przedstawiciele i przedstawicielki pokolenia z. jak zwracają uwagę organizatorzy inicjatywy, pokolenie z często spotyka się z negatywnymi stereotypami. „zetkom” przypisuje się cechy takie jak nadmierna pewność siebie, roszczeniowość, nielojalność czy unikanie dodatkowego wysiłku. takiemu obrazowi zaprzeczają jednak wyniki badania „młodzi i dorośli” przeprowadzonego przez ircenter. pokazuje ono bowiem, że ponad połowa osób poniżej 24 roku życia studiuje lub się uczy, a 68 proc. osób w wieku 20-24 lat pracuje, utrzymując się z własnych dochodów. ponadto 90 proc. respondentów z pokolenia z wskazywało, że kluczowym celem jest dla nich osiągnięcie stabilizacji finansowej, a 65 proc. „zetek” deklaruje, że świadomie zarządza swoimi finansami. „młodzi chcą pracy, która zapewni im stabilność, ale też będzie zgodna z ich wartościami. badanie pokazuje, że są ambitni i świadomi swoich priorytetów” – zwraca uwagę magdalena pilarska, menadżerka ds. employer brandingu i komunikacji w banku bnp paribas. „chcą odnosić sukcesy, ale nie rezygnując z życia osobistego. obserwując doświadczenia rodziców, młodzi widzą, że nadmiar obowiązków nie zawsze prowadzi do lepszego życia. dlatego stawiają na unikanie wypalenia zawodowego oraz dbanie o relacje i zdrowie psychiczne” – podkreśla. w związku z tym bnp paribas wystartował z inicjatywą, która ma na celu pokazanie prawdziwego oblicza pokolenia z na rynku pracy. przy tej okazji organizatorzy chcą także obalić mity związane z pracą w banku, która kojarzy się młodym ludziom z biurokracją, brakiem elastyczności i innowacyjności czy sztywną kulturą organizacyjną. „ten stereotypowy obraz banku jako »instytucji starej daty« sprawia, że młode pokolenie, ceniące nowoczesne technologie, szybkie tempo działania oraz równowagę między pracą, a życiem prywatnym, często nie dostrzega, że współczesne banki to dynamiczne organizacje, oferujące innowacyjne środowisko pracy i liczne możliwości rozwoju zawodowego” – przekazują organizatorzy. osią kampanii jest spot, w którym bank bnp paribas oddał głos przedstawicielom pokolenia z, by mogli zmierzyć się ze stereotypami na swój temat. bohaterami spotu są influencerzy, w tym m.in. @the.olivetheory, @to_sie_nie_dzieje, @ochlopcze czy @domekgames_. w ramach akcji przygotowane także serię rozmów influencerów z pracownikami bnp paribas, które mają przybliżyć, jak w rzeczywistości wygląda praca w banku. wszystkie rozmowy z przedstawicielami pokolenia z dostępne są na stronie. działania związane z kampanią będą emitowane na profilach banku na instagramie, facebooku, youtubie i tiktoku, a także u wydawców branżowych. za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja garden of words, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa havas media. (kn). zdjęcie główne: youtube.com/bnpparibasplbank.