Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Odświeżone szaty Santandera. santander wprowadza odświeżone logo i identyfikację wizualną. zmienione szaty hiszpańskiego banku mają przygotować go do rozwoju digitalowych kanałów komunikacji z klientami oraz lepiej odzwierciedlać kulturę korporacyjną. na górze znajduje się poprzednie logo santandera, na dole – odświeżone. główny zamysł brandingu santandera nie uległ zmianie – nadal kluczową rolę grają znak płomienia (który znajduje się w logo od 1986 roku) i kolor czerwony. agencja interbrand, która zajęła się odświeżaniem identyfikacji wizualnej hiszpańskiego banku, zmieniła jednak liternictwo i paletę kolorystyczną, rozjaśniając między innymi sztandarową czerwień. zniknął też prostokąt, w który wpisany był logotyp, a zamiast niego pojawiło się więcej bieli, mającej symbolizować transparentność i otwartość. celem zmian jest poprawienie widoczności brandingu w środowisku cyfrowym – twierdzą przedstawiciele santandera. hiszpański bank przyznaje, że odświeżone logo będzie funkcjonowało wspólnie z poprzednim jeszcze przez jakiś czas. na samym początku będzie widoczne w internecie, aplikacjach, mediach społecznościowych czy bankomatach, a do placówek banku zawita później – deklaruje santander. ana botín, prezes wykonawcza grupy santander, przyznała podczas prezentacji identyfikacji wizualnej, że po raz pierwszy w swojej historii grupa będzie funkcjonowała pod jednym brandem. (mp).
Santander wprowadza odświeżone logo i identyfikację wizualną. Zmienione szaty hiszpańskiego banku mają przygotować go do rozwoju digitalowych kanałów komunikacji z klientami oraz lepiej odzwierciedlać kulturę korporacyjną.

Na górze znajduje się poprzednie logo Santandera, na dole – odświeżone
Główny zamysł brandingu Santandera nie uległ zmianie – nadal kluczową rolę grają znak płomienia (który znajduje się w logo od 1986 roku) i kolor czerwony. Agencja Interbrand, która zajęła się odświeżaniem identyfikacji wizualnej hiszpańskiego banku, zmieniła jednak liternictwo i paletę kolorystyczną, rozjaśniając między innymi sztandarową czerwień. Zniknął też prostokąt, w który wpisany był logotyp, a zamiast niego pojawiło się więcej bieli, mającej symbolizować transparentność i otwartość. Celem zmian jest poprawienie widoczności brandingu w środowisku cyfrowym – twierdzą przedstawiciele Santandera.

Hiszpański bank przyznaje, że odświeżone logo będzie funkcjonowało wspólnie z poprzednim jeszcze przez jakiś czas. Na samym początku będzie widoczne w internecie, aplikacjach, mediach społecznościowych czy bankomatach, a do placówek banku zawita później – deklaruje Santander.
Ana Botín, prezes wykonawcza Grupy Santander, przyznała podczas prezentacji identyfikacji wizualnej, że po raz pierwszy w swojej historii Grupa będzie funkcjonowała pod jednym brandem. (mp)