Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Szwedzki McDonald’s z kampanią, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji. szwedzki oddział sieci mcdonald’s z okazji światowego dnia świadomości dysleksji we współpracy z agencją nord ddb zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. w ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów happy meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy. „mcdonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź christoffera rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale mcdonald’s. (pp).
Szwedzki oddział sieci McDonald’s z okazji Światowego Dnia Świadomości Dysleksji we współpracy z agencją Nord DDB zorganizował kampanię, która ma zwracać uwagę na problem dysleksji dotykający 20 proc. ludzi na całym świecie – podaje adweek.com. W ramach akcji w cyfrowych reklamach outdoorowych restauracji oraz w menu w lokalach poprzestawiano litery. Była to część większej kampanii sieci fast-food, w ramach której do zestawów Happy Meal dodawano bezpłatną książkę, której bohaterem był chłopiec zmagający się z dysleksją – czytamy.
„McDonald’s jest wystarczająco duży, aby móc coś zmienić. Dobrze jest móc wykorzystać naszą skalę działania i głos w społeczeństwie, by zwizualizować niewidzialny problem, który dotyka wielu osób” – źródło cytuje wypowiedź Christoffera Rönnblada, dyrektora marketingu w szwedzkim oddziale McDonald’s. (pp)