Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
LinkedIn wprowadza nową sekcję. Z najpopularniejszymi wątkami w serwisie. linkedin wprowadza nową sekcję „what people are talking about” („o czym mówią ludzie”), w której widoczne będą najpopularniejsze treści zamieszczane w serwisie oraz podkreślane najważniejsze wątki z aktualnie prowadzonych konwersacji – podaje socialmediatoday.com. treści te będą generowane przez pracowaników linkedina. jak czytamy dalej, nowa opcja może zwiększyć zaangażowanie na platformie, ale także pozwoli użytkownikom być na bieżąco z tym, co dzieje się w serwisie. sekcja będzie widoczna z prawej strony aktualności. źródło podaje, że nowa sekcja jest dostępna obecnie dla około 25 proc. użytkowników. jednak linkedin powoli wprowadza ją u coraz większej liczby osób, zarówno korzystających z serwisu na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych – pisze źródło. socialmediatoday.com podaje także, że w indiach nowa sekcja została już wprowadzona u 90 proc. użytkowników. jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że jest to drugi kraj co do wielkości bazy członków linkedina, z liczbą 55 milionów użytkowników. wyprzedzają go jedynie stany zjednoczone, gdzie z serwisu korzysta 135 milionów osób – czytamy. pod względem liczby ludności na świecie indie zajmują drugie miejsce, przez co są także kluczowym miejscem strategicznym dla gigantów technologicznych – pisze portal. (pm).
LinkedIn wprowadza nową sekcję „What People Are Talking About” („O czym mówią ludzie”), w której widoczne będą najpopularniejsze treści zamieszczane w serwisie oraz podkreślane najważniejsze wątki z aktualnie prowadzonych konwersacji – podaje socialmediatoday.com. Treści te będą generowane przez pracowaników LinkedIna.
Jak czytamy dalej, nowa opcja może zwiększyć zaangażowanie na platformie, ale także pozwoli użytkownikom być na bieżąco z tym, co dzieje się w serwisie. Sekcja będzie widoczna z prawej strony aktualności.
Źródło podaje, że nowa sekcja jest dostępna obecnie dla około 25 proc. użytkowników. Jednak LinkedIn powoli wprowadza ją u coraz większej liczby osób, zarówno korzystających z serwisu na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych – pisze źródło. Socialmediatoday.com podaje także, że w Indiach nowa sekcja została już wprowadzona u 90 proc. użytkowników. Jest to najprawdopodobniej spowodowane tym, że jest to drugi kraj co do wielkości bazy członków LinkedIna, z liczbą 55 milionów użytkowników. Wyprzedzają go jedynie Stany Zjednoczone, gdzie z serwisu korzysta 135 milionów osób – czytamy. Pod względem liczby ludności na świecie Indie zajmują drugie miejsce, przez co są także kluczowym miejscem strategicznym dla gigantów technologicznych – pisze portal. (pm)