Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Facebook wprowadza nowe narzędzia do pozyskiwania funduszy przez organizacje non-profit. w związku ze zbliżającym się okresem świątecznym facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają ułatwić organizacjom charytatywnym zwiększenie swojej aktywności na platformie – podaje socialmediatoday.com. pierwszą z opcji jest dodanie do stories naklejek służących do zbierania funduszy, które mają zwiększać zasięg tworzonych akcji i poszerzać świadomość użytkowników dotyczącą danego przedsięwzięcia. źródło: socialmediatoday.com. facebook rozszerza również swoje narzędzia darowizn na cele charytatywne w ramach transmisji na żywo z gier. streamerzy uzyskają dostęp do tej opcji za pośrednictwem programu facebook level up. możliwe będzie podawanie przyczyny wyboru danej akcji, ustawianie celów darowizn, dodawanie paska postępu wsparcia i udostępnianie alertów o przeprowadzanych zbiórkach – czytamy dalej. źródło: socialmediatoday.com. facebook wprowadza również nowy przycisk „przekaż darowiznę” na profile biznesowe instagrama, zapewniając grupom charytatywnym i osobom wspierającym również taki sposób pozyskiwania funduszy bezpośrednio na tej platformie. jak podaje źródło, facebook dzięki swoim narzędziom do pozyskiwania funduszy na cele charytatywne zebrał ponad dwa miliardy dolarów w postaci datków od 2015 roku. (kd).
W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają ułatwić organizacjom charytatywnym zwiększenie swojej aktywności na platformie – podaje socialmediatoday.com.
Pierwszą z opcji jest dodanie do Stories naklejek służących do zbierania funduszy, które mają zwiększać zasięg tworzonych akcji i poszerzać świadomość użytkowników dotyczącą danego przedsięwzięcia.

Źródło: socialmediatoday.com
Facebook rozszerza również swoje narzędzia darowizn na cele charytatywne w ramach transmisji na żywo z gier. Streamerzy uzyskają dostęp do tej opcji za pośrednictwem programu Facebook Level Up. Możliwe będzie podawanie przyczyny wyboru danej akcji, ustawianie celów darowizn, dodawanie paska postępu wsparcia i udostępnianie alertów o przeprowadzanych zbiórkach – czytamy dalej.

Źródło: socialmediatoday.com
Facebook wprowadza również nowy przycisk „Przekaż darowiznę” na profile biznesowe Instagrama, zapewniając grupom charytatywnym i osobom wspierającym również taki sposób pozyskiwania funduszy bezpośrednio na tej platformie.
Jak podaje źródło, Facebook dzięki swoim narzędziom do pozyskiwania funduszy na cele charytatywne zebrał ponad dwa miliardy dolarów w postaci datków od 2015 roku. (kd)