Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Twitter prezentuje nowe opcje dla list i tematów na swojej platformie. twitter pracuje nad kolejną aktualizacją, która ma bardziej koncentrować się na listach i tematach. dodatkowo będzie łączyła więcej osób – szczególnie nowych użytkowników – z coraz bardziej trafnymi, angażującymi treściami na platformie – informuje socialmediatoday.com. jak podaje źródło, wprowadzenie zmian ma na celu ułatwienie korzystającym z twittera linkowania do rozmów na znaczący dla nich temat. socialmediatoday.com przytacza wypowiedź steve’a zimmermana, projektanta produktu na twitterze, który zaznaczył, że do tej pory ludzie słyszeli o różnych wydarzeniach na twitterze i nie mogli ich znaleźć. dzięki większej liczbie opcji wykrywania, platforma stanie się bardziej dostępna i da użytkownikom więcej tego, czego chcą – czytamy dalej. przykładowo, statystyki aktywności tematów wprowadzą nowe elementy podglądu na listach, które wyświetlają pokrewne hashtagi i liczbę obserwujących, a także uwagi dotyczące tego, jakie aktywne wątki znajdować się będą w aplikacji. źródło: socialmediatoday.com. szacowana będzie również dzienna liczba tweetów na danym kanale. źródło: socialmediatoday.com. twitter chce udoskonalić też proces konfiguracji osi czasu dla nowych użytkowników, który przeprowadziłby ich przez szereg prostych kroków w celu doprecyzowania zainteresowań tak, by byli oni zaangażowani w konkretne tematy i listy. źródło: socialmediatoday. sugerując się odpowiedziami osób, na każdym etapie proponowane byłyby profile, tematy i hashtagi do śledzenia. twitter pracuje dodatkowo nad opcją „lokalizacji”, która pozwoliłaby użytkownikom nie tylko zaznaczyć, że są zainteresowani tweetami z regionu lub o nim, ale także które elementy tego obszaru są najbardziej dla nich ciekawe. może to być dobry sposób na pozostawanie w kontakcie z lokalnymi rozmowami, a także odfiltrowywanie turystycznych zdjęć czy miejscowych postów marketingowych – tłumaczy źródło. (kd).
Twitter pracuje nad kolejną aktualizacją, która ma bardziej koncentrować się na listach i tematach. Dodatkowo będzie łączyła więcej osób – szczególnie nowych użytkowników – z coraz bardziej trafnymi, angażującymi treściami na platformie – informuje socialmediatoday.com.
Jak podaje źródło, wprowadzenie zmian ma na celu ułatwienie korzystającym z Twittera linkowania do rozmów na znaczący dla nich temat.
Socialmediatoday.com przytacza wypowiedź Steve’a Zimmermana, projektanta produktu na Twitterze, który zaznaczył, że do tej pory ludzie słyszeli o różnych wydarzeniach na Twitterze i nie mogli ich znaleźć.
Dzięki większej liczbie opcji wykrywania, platforma stanie się bardziej dostępna i da użytkownikom więcej tego, czego chcą – czytamy dalej.
Przykładowo, statystyki aktywności tematów wprowadzą nowe elementy podglądu na listach, które wyświetlają pokrewne hashtagi i liczbę obserwujących, a także uwagi dotyczące tego, jakie aktywne wątki znajdować się będą w aplikacji.

Źródło: socialmediatoday.com
Szacowana będzie również dzienna liczba tweetów na danym kanale.

Źródło: socialmediatoday.com
Twitter chce udoskonalić też proces konfiguracji osi czasu dla nowych użytkowników, który przeprowadziłby ich przez szereg prostych kroków w celu doprecyzowania zainteresowań tak, by byli oni zaangażowani w konkretne tematy i listy.

Źródło: socialmediatoday
Sugerując się odpowiedziami osób, na każdym etapie proponowane byłyby profile, tematy i hashtagi do śledzenia. Twitter pracuje dodatkowo nad opcją „lokalizacji”, która pozwoliłaby użytkownikom nie tylko zaznaczyć, że są zainteresowani tweetami z regionu lub o nim, ale także które elementy tego obszaru są najbardziej dla nich ciekawe. Może to być dobry sposób na pozostawanie w kontakcie z lokalnymi rozmowami, a także odfiltrowywanie turystycznych zdjęć czy miejscowych postów marketingowych – tłumaczy źródło. (kd)