Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Randkowe porady i szczere rozmowy o miłości – czyli jak Twitter świętuje walentynki. twitter postanowił świętować tegoroczne walentynki w nietypowy sposób. z okazji święta zakochanych rozpoczął dwie kampanie – w wielkiej brytanii udziela randkowych porad, a w stanach zjednoczonych pokazuje szczere rozmowy użytkowników na temat miłości. „dating twitter advice bureau”. 13 lutego 2020 roku w londynie otwarto pop-upowe biuro „dating twitter advice bureau”. jak podaje socialmediatoday.com, można tam otrzymać garść „niepraktycznych, żenujących i zdecydowanie nieromantycznych” twitterowych porad na temat tego, jak żyć w szczęśliwym związku. źródło: twitter.com/twitteruk. źródło dodaje, że kampania opiera się na prezentowaniu najśmieszniejszych i lekceważących miłość tweetów użytkowników. parę z nich pokazał w specjalnym filmie brytyjski komik phil wang. źródło: twitter.com/twitteruk. biuro będzie działało na londyńskiej ulicy james street do 16 lutego 2020 roku. billboardy w metrze. druga kampania prowadzona jest na stacjach metra w nowym jorku, san francisco i seattle. jak informuje adweek.com, twitter postanowił wykupić tamtejsze billboardy i pokazać na nich prawdziwe wpisy użytkowników na temat miłości. czytamy, że akcja ma zwrócić uwagę, co tak naprawdę ludzie myślą o walentynkach i zniszczyć nierealistyczny obraz święta zakochanych, jaki tworzą specjaliści od reklamy i marketingu. źródło: twitter.com/joshweller. publikowane wpisy mają dotyczyć tematów takich jak: aplikacje randkowe, powody do zerwania, małżeństwo, walentynki i nagie zdjęcia oraz hashtagu #wemetontwitter. źródło: twitter.com/wormskeleton. serwis społecznościowy przeprowadził podobną akcję w sierpniu 2019 roku. jak informowaliśmy na proto.pl , na stacjach metra w nowym jorku i san francisco pojawiły się przypadkowe wpisy użytkowników, których aktualnie obserwowało oficjalne konto twittera. dodatkowe walentynkowe statystyki: jak podaje adweek.com, pierwsza randka jest tematem większości tweetów w czwartki i piątki, a o zaręczynach użytkownicy najczęściej rozmawiają w grudniu. (ak).
Twitter postanowił świętować tegoroczne walentynki w nietypowy sposób. Z okazji święta zakochanych rozpoczął dwie kampanie – w Wielkiej Brytanii udziela randkowych porad, a w Stanach Zjednoczonych pokazuje szczere rozmowy użytkowników na temat miłości.
„Dating Twitter Advice Bureau”
13 lutego 2020 roku w Londynie otwarto pop-upowe biuro „Dating Twitter Advice Bureau”. Jak podaje socialmediatoday.com, można tam otrzymać garść „niepraktycznych, żenujących i zdecydowanie nieromantycznych” twitterowych porad na temat tego, jak żyć w szczęśliwym związku.

Źródło: twitter.com/TwitterUK
Źródło dodaje, że kampania opiera się na prezentowaniu najśmieszniejszych i lekceważących miłość tweetów użytkowników. Parę z nich pokazał w specjalnym filmie brytyjski komik Phil Wang.

Źródło: twitter.com/TwitterUK
Biuro będzie działało na londyńskiej ulicy James Street do 16 lutego 2020 roku.
Billboardy w metrze
Druga kampania prowadzona jest na stacjach metra w Nowym Jorku, San Francisco i Seattle. Jak informuje adweek.com, Twitter postanowił wykupić tamtejsze billboardy i pokazać na nich prawdziwe wpisy użytkowników na temat miłości. Czytamy, że akcja ma zwrócić uwagę, co tak naprawdę ludzie myślą o walentynkach i zniszczyć nierealistyczny obraz święta zakochanych, jaki tworzą specjaliści od reklamy i marketingu.

Źródło: twitter.com/joshweller
Publikowane wpisy mają dotyczyć tematów takich jak: aplikacje randkowe, powody do zerwania, małżeństwo, walentynki i nagie zdjęcia oraz hashtagu #WeMetOnTwitter.

Źródło: twitter.com/wormskeleton
Serwis społecznościowy przeprowadził podobną akcję w sierpniu 2019 roku. Jak informowaliśmy na PRoto.pl, na stacjach metra w Nowym Jorku i San Francisco pojawiły się przypadkowe wpisy użytkowników, których aktualnie obserwowało oficjalne konto Twittera.
Dodatkowe walentynkowe statystyki: jak podaje adweek.com, pierwsza randka jest tematem większości tweetów w czwartki i piątki, a o zaręczynach użytkownicy najczęściej rozmawiają w grudniu. (ak)