Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Instagram testuje naklejkę do tworzenia wyzwań w Stories. instagram chce wprowadzić w stories nową naklejkę o nazwie „wyzwanie” (ang. „challenge”) – podaje socialmediatoday.com. dzięki niej użytkownicy będą mogli wspólnie brać udział w różnego rodzaju inicjatywach i nominować do dołączenia innych, co zwiększy zaangażowanie w serwisie. jako pierwsza o testach nowej naklejki poinformowała na twitterze jane manchun wong. jak wynika z opublikowanego przez nią screena, oprócz opcji nominowania użytkowników do wzięcia udziału w wyzwaniu, na dole ekranu będzie można wyszukiwać również inne popularne inicjatywy za pomocą hashtagów. źródło: twitter.com/wongmjane. zdaniem źródła naklejka zainspirowana jest „duetami” dostępnymi na tiktoku. dzięki tej opcji użytkownicy mogą odpowiedzieć na jakikolwiek film za pomocą własnego wideo. czytamy także, że wyzwania są jednym z wiodących trendów na tiktoku – miliony twórców biorą udział w challenge’ach takich jak #fliptheswitch (w którym pary w zabawny sposób zamieniają się rolami). socialmediatoday.com uważa jednak, że instagram nie powtórzy pod tym względem sukcesu tiktoka. tłumaczy to m.in. tematycznym wyróżnianiem treści w zakładce eksploruj oraz dostępnością filmu czy zdjęcia w stories jedynie przez 24 godziny. (ak).
Instagram chce wprowadzić w Stories nową naklejkę o nazwie „Wyzwanie” (ang. „Challenge”) – podaje socialmediatoday.com. Dzięki niej użytkownicy będą mogli wspólnie brać udział w różnego rodzaju inicjatywach i nominować do dołączenia innych, co zwiększy zaangażowanie w serwisie.
Jako pierwsza o testach nowej naklejki poinformowała na Twitterze Jane Manchun Wong. Jak wynika z opublikowanego przez nią screena, oprócz opcji nominowania użytkowników do wzięcia udziału w wyzwaniu, na dole ekranu będzie można wyszukiwać również inne popularne inicjatywy za pomocą hashtagów.

Źródło: twitter.com/wongmjane
Zdaniem źródła naklejka zainspirowana jest „Duetami” dostępnymi na TikToku. Dzięki tej opcji użytkownicy mogą odpowiedzieć na jakikolwiek film za pomocą własnego wideo. Czytamy także, że wyzwania są jednym z wiodących trendów na TikToku – miliony twórców biorą udział w challenge’ach takich jak #FlipTheSwitch (w którym pary w zabawny sposób zamieniają się rolami).
Socialmediatoday.com uważa jednak, że Instagram nie powtórzy pod tym względem sukcesu TikToka. Tłumaczy to m.in. tematycznym wyróżnianiem treści w zakładce Eksploruj oraz dostępnością filmu czy zdjęcia w Stories jedynie przez 24 godziny. (ak)