Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Zmiany w identyfikacji wizualnej PRIMUM PR. agencja primum pr zaprezentowała nową identyfikację wizualną. zmiany objęły nowe logo i wygląd strony internetowej. rebranding związany jest z 30-leciem działalności agencji na rynku. przy okazji odświeżenia identyfikacji wizualnej agencja promuje się też nowym hasłem „wprawiamy w ruch idee, łączymy ludzi”, które stanowić ma „credo primum pr”. „tym jest właśnie dla nas sztuka public relations – budowanie porozumienia między różnymi środowiskami i interesariuszami w oparciu o zaufanie i partnerstwo. łączymy też pokolenia, ponieważ nas zespół to kalejdoskop różnych generacji, kompetencji i zainteresowań – pełna interdyscyplinarność. ludzie to nasz największy kapitał” – przekazał dariusz zieliński, wiceprezes zarządu. nowe logo ma z kolei odzwierciedlać podejście agencji do komunikacji, która „powinna być prosta i przejrzysta, ale z twistem” – przekazała małgorzata tenderenda, wiceprezeska zarządu primum pr. „zdecydowaliśmy się na odważny akcent kolorystyczny, jakim jest róż – symbol empatii, współodczuwania, zrozumienia potrzeb, wsparcia i troski. te wartości i emocje są nam bliskie, od zawsze na nich bazowaliśmy. ważne jest dla nas, by nasi klienci czuli się w pełni zaopiekowani” – dodała tenderenda. to trzecie logo w ciągu 30 lat działalności agencji. primum pr informuje też o zmianach wizualnych na stronie internetowej. motywem przewodnim strony jest teraz różowy wir, który wiąże się z aktualnym hasłem agencji. nowe logo zostało przygotowane przez pracownię labodesign, za projekt strony internetowej odpowiada netwizards. (kn).
Agencja PRIMUM PR zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Zmiany objęły nowe logo i wygląd strony internetowej. Rebranding związany jest z 30-leciem działalności agencji na rynku.
Przy okazji odświeżenia identyfikacji wizualnej agencja promuje się też nowym hasłem „Wprawiamy w ruch idee, łączymy ludzi”, które stanowić ma „credo PRIMUM PR”.
„Tym jest właśnie dla nas sztuka public relations – budowanie porozumienia między różnymi środowiskami i interesariuszami w oparciu o zaufanie i partnerstwo. Łączymy też pokolenia, ponieważ nas zespół to kalejdoskop różnych generacji, kompetencji i zainteresowań – pełna interdyscyplinarność. Ludzie to nasz największy kapitał” – przekazał Dariusz Zieliński, wiceprezes zarządu.
Nowe logo ma z kolei odzwierciedlać podejście agencji do komunikacji, która „powinna być prosta i przejrzysta, ale z twistem” – przekazała Małgorzata Tenderenda, wiceprezeska zarządu PRIMUM PR.
„Zdecydowaliśmy się na odważny akcent kolorystyczny, jakim jest róż – symbol empatii, współodczuwania, zrozumienia potrzeb, wsparcia i troski. Te wartości i emocje są nam bliskie, od zawsze na nich bazowaliśmy. Ważne jest dla nas, by nasi klienci czuli się w pełni zaopiekowani” – dodała Tenderenda.
To trzecie logo w ciągu 30 lat działalności agencji.
PRIMUM PR informuje też o zmianach wizualnych na stronie internetowej. Motywem przewodnim strony jest teraz różowy wir, który wiąże się z aktualnym hasłem agencji.
Nowe logo zostało przygotowane przez pracownię Labodesign, za projekt strony internetowej odpowiada Netwizards. (kn)